Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ДІЯЛЬНІСТЬ ГРОМАДСЬКИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ЦЕНТРІВ СПРИЯННІ ВІДКРИТОСТІ ВЛАДИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рибачук, Олена Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-05-19T09:41:19Z
dc.date.available 2020-05-19T09:41:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Рибачук О. М. Діяльність громадських інформаційно-комунікативних центрів у сприянні відкритості влади // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2019. № 1. C. 41-47. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/882
dc.description As a result of the study, it was determined that the openness of authorities, as the main characteristic of modern social and communicative interactions, is a conceptual requirement for the technical development in the field of Internet communications with the public sector and is actively used in the work of public information centers to set up a dialogue in the «power-society» system. Purpose of Article. The research is related to the analysis of public information and communication centers activities as mediators which provide feedback between civil society and the state. The communicative component of their information interaction requires new approaches to identifying qualitative transformations of technological data exchange systems for expanding access to information resources of government structures. The methodology of the study is to apply the method of system analysis, as well as the sociocommunicative and structural-functional approaches, which allowed to define the communicative aspects of the concept “openness of authorities” and to explore the specifics of the resource and service interchange between government and society through the network of public information centers. uk_UA
dc.description.abstract У результаті дослідження визначено, що відкритість влади як основна характеристика сучасних соціально-комунікативних взаємодій є концептуальною вимогою технічного розвитку сфери Інтернет-комунікацій з громадським сектором й активно використовується в діяльності громадських інформаційних центрів для налаштування діалогу в системі «влада–суспільство». Мета роботи. Дослідження пов’язане з аналізом діяльності громадських інформаційно-комунікативних центрів як посередників у забезпеченні зворотного зв’язку між громадянським суспільством і державою. Комунікативна складова їхньої інформаційної взаємодії вимагає нових підходів у з’ясуванні якісних трансформацій технологічних систем обміну даними для розширення доступу до інформаційних ресурсів владних структур. Методологія дослідження полягає в застосуванні методу системного аналізу, а також соціокомунікативного і структурно-функціонального підходів, що дало змогу визначити комунікативні аспекти концепту «відкритості влади» та дослідити специфіку обміну ресурсами та послугами між владою та суспільством через мережу громадських інфоцентрів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject влада uk_UA
dc.subject громадські інформаційно-комунікативні центри uk_UA
dc.subject Інтернет
dc.subject е-уряд
dc.subject інтерактивна комунікація
dc.subject громадянське суспільство
dc.title ДІЯЛЬНІСТЬ ГРОМАДСЬКИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ЦЕНТРІВ СПРИЯННІ ВІДКРИТОСТІ ВЛАДИ uk_UA
dc.title.alternative THE PUBLIC INFORMATION AND COMMUNICATION CENTERS ACTIVITIES IN PROMOTING AUTHORITIES’ OPENNESS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу