Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Інформаційно-документний профіль освітніх програм у контексті нової інтегрованої спеціальності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Філіпова, Людмила Яківна
dc.date.accessioned 2020-05-19T09:58:28Z
dc.date.available 2020-05-19T09:58:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Філіпова Л. Я. Інформаційно-документний профіль освітніх програм у контексті нової інтегрованої спеціальності // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2019. № 1. C. 48-55. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/883
dc.description As a result of the study, it was found that the specialty “Documentation and Information Activities” in terms of educational reforms remained meaningful, but changed its place, taking up in a new integrated specialty 029 Information, library and archival work as a priority educational and professional program/specialization with such same name or partially modified, along with other components of the library and archive profile. There is a tendency towards the predominant development of the information and documentation profile of educational programs of specialty 029, which combines documentation activities with information and communication technologies. Purpose of Article. The purpose of these article is to analyze development of the specialty “Documentation and Information Activities” in the framework of the new integrated specialty 029 Information, library and archival work. Methodology of the research consists in applying general scientific and special methods of cognition, in particular, methods of comparative analysis, statistical, terminological, chronological and other research methods, among which a special place is occupied by analytical monitoring of websites on the Internet. uk_UA
dc.description.abstract У результаті проведеного дослідження виявлено, що спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність» в умовах освітніх реформ залишилась змістовно, але змінила своє місце, посівши в межах нової інтегрованої спеціальності 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа в якості пріоритетної освітньо-професійної програми/ спеціалізації з такою ж назвою або частково зміненою, поряд з іншими складовими – бібліотечного та архівного профілю. Спостерігається тенденція переважного розвитку інформаційно-документного профілю освітніх програм спеціальності 029, що поєднує документаційну діяльність з інформаційно- комунікаційними технологіями. Мета роботи: аналіз розвитку спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» в межах нової інтегрованої спеціальності 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа. Методологія дослідження полягає в застосуванні загально-наукових та спеціальних методів пізнання, зокрема методів порівняльного аналізу, статистичного, термінологічного, хронологічного та інших методів дослідження, серед яких особливе місце посідає аналітичний моніторинг веб-сайтів в Інтернет-мережі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject освітні програми uk_UA
dc.subject інформаційно-документний профіль uk_UA
dc.subject інтегрована спеціальність uk_UA
dc.title Інформаційно-документний профіль освітніх програм у контексті нової інтегрованої спеціальності uk_UA
dc.title.alternative INFORMATION AND DOCUMENT PROFILE OF EDUCATIONAL PROGRAMS IN THE CONTEXT OF NEW INTEGRATED SPECIALTY uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу