Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Новальська, Тетяна Василівна | |
dc.contributor.author | Бачинська, Надія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-19T15:25:29Z | |
dc.date.available | 2020-05-19T15:25:29Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Новальська Т.В., Бачинська Н. А. Бібліотечно-інформаційна освіта в КНУКіМ в контексті історії (до 50-ти річного ювілею започаткування бібліотечно-інформаційної освіти в Київському національному університеті культури і мистецтв) // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2019. № 1. C. 124-132. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/890 | |
dc.description | The results of the conducted research allow us to conclude that the library and information education at the Kiev National University of Culture and Arts over the past 50 years has undergone a significant path of development and transformation. About 22 thousand highly qualified specialists were trained. A powerful scientific and educational library school has been formed and actively developing, among which the main areas of research are issues related to the history of librarianship, fund studies, librarianship, readership, and so on. At the present stage of its historical development, the Kyiv Library Science and Education School strengthens the traditions acquired in previous years and forms a progressive vision of the prospects for the preparation of library and information personnel at the level of the best world standard. The purpose of the study. The work is a study of history, characteristic features and trends of the development of library and information education in KNUCiM. The methodology, which is based on the general scientific principles of historicism, systemicity, complexity, comprehensiveness of knowledge, and on special methods - comparative-historical, retrospective, problem-chronological, logical-analytical, contributed to the achievement of the goal. | uk_UA |
dc.description.abstract | Результати проведеного дослідження дозволяють дійти висновку, що бібліотечно-інформаційна освіта в Київському національному університеті культури і мистецтв за 50 років пройшла значний шлях розвитку та трансформації. Підготовлено близько 22 тисячі фахівців вищої кваліфікації. Сформувалась і активно розвивається потужна науково-освітня бібліотечна школа, серед основних напрямів дослідження якої проблематика з історії бібліотечної справи, фондознавства, бібліографознавства, бібліотечної професіології, читачезнавства, тощо. На сучасному етапі свого історичного розвитку київська бібліотечна наукова-освітня школа зміцнює традиції набуті за попередні роки та формує прогресивне бачення перспектив підготовки бібліотечно-інформаційних кадрів на рівні кращих світових стандартів. Метою роботи є дослідження історії, характерних особливостей та тенденцій розвитку бібліотечно-інформаційної освіти в КНУКіМ. Досягненню мети сприяла методологія, що базується як на загальнонаукових принципах історизму, системності, комплексності, усебічності пізнання, так і на спеціальних методах – порівняльно-історичному, ретроспективному, проблемно-хронологічному, логічно-аналітичному. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | Київський національний університет культури і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | бібліотечно-інформаційна освіта | uk_UA |
dc.subject | кафедра бібліотекознавства КНУКіМ | |
dc.subject | кафедра інформаційних технологій | |
dc.title | БІБЛІОТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНА ОСВІТА В КНУКіМ В КОНТЕКСТІ ІСТОРІЇ ТА СЬОГОДЕННЯ (до 50-річного ювілею започаткування бібліотечно-інформаційної освіти в Київському національному університеті культури і мистецтв) | uk_UA |
dc.title.alternative | BIBLOTIC-INFORMATIONAL EDUCATION IN KNUKYI IN THE CONTEXT OF HISTORY AND THE PRESENT (On the 50th anniversary of the beginning of library and information education at the Kiev National University of Culture and Arts) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |