Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Безугла, Руслана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-20T10:02:18Z | |
dc.date.available | 2020-05-20T10:02:18Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Безугла Р. І. Гламур і тілесність: до проблеми естетичного ідеалу в сучасному візуальному мистецтві // Культура і сучасність. 2019. № 1. С. 84-89. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/900 | |
dc.description | Purpose of the article is to analyze glamor and glamor physicality in relation to the criteria of artistry through the prism of the theory of simulacra of the culture of postmodernism. Contemporary visual art is viewed as a dynamic system that is exposed to the external environment: digital technologies and consumer society, and glamor is explored as an ambivalent artistic phenomenon aimed at unifying symbolic values and the aesthetic ideal and contains certain behavioral scenarios. The methodology is based on the use of an interdisciplinary principle, which made it possible to consider glamor in the context of the aesthetic ideal and as the main strategy of culture and art of the 21st century. Scientific novelty. The idea that glamor imposes certain aesthetic canons in the field of visual art and visual images is substantiated. Introduced a new concept of "glamorous fetish beauty." Conclusions. It is proved that glamor and its attributive properties directly affect the processes of aestheticization of everyday human life, which are becoming common and very ambiguous today. The results of the study can be the basis for a more in-depth study of the problem of the influence of visual images on the formation of the value bases of modern culture and art. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи полягає в аналізі гламуру й гламурної тілесності у співвідношенні з критеріями художності і крізь призму теорії симулякрів культури постмодернізму. Сучасне візуальне мистецтво розглядається як динамічна система, яка зазнає впливу зовнішнього середовища: digital-технологій і суспільства споживання, а гламур досліджується як амбівалентний художньо-мистецький феномен, що спрямований на уніфікацію символічних цінностей та естетичного ідеалу й містить певні сценарії поведінки. Методологія дослідження - сукупність міждисциплінарного принципу, який дав змогу розглядати гламур у контексті естетичного ідеалу і як основну стратегію культури і мистецтва XXI століття. Наукова новизна. Обґрунтовується ідея, що гламур нав‘язує певні естетичні канони в галузі візуального мистецтва та візуальних образів. Запропоноване визначення поняття «гламурної фетиш-краси». Висновки. Доведено, що гламур та його атрибутивні властивості безпосередньо впливають на процеси естетизації повсякденного життя людини, які набувають сьогодні загальний і вельми неоднозначний характер. Результати дослідження можуть стати основою для більш глибокого вивчення проблеми впливу візуальних образів на формування ціннісних засад сучасної культури і мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | гламур | uk_UA |
dc.subject | тілесність | uk_UA |
dc.subject | естетичний ідеал | uk_UA |
dc.subject | сучасне візуальне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | візуальне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | тіло | uk_UA |
dc.subject | художність | uk_UA |
dc.subject | краса | uk_UA |
dc.subject | повсякденність | uk_UA |
dc.subject | гламурна тілесність | uk_UA |
dc.title | Гламур і тілесність: до проблеми естетичного ідеалу в сучасному візуальному мистецтві | uk_UA |
dc.title.alternative | Glamor and physicality: to the problem of the aesthetic ideal in modern visual art | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |