Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ЕВОЛЮЦІЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ: СТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ КУЛЬТУРНОЇ РЕАЛЬНОСТІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якубовська, Марія Георгіївна
dc.contributor.author Масі, Наталя Іванівна
dc.date.accessioned 2020-05-20T11:44:07Z
dc.date.available 2020-05-20T11:44:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Якубовська М. Г., Масі Н. В. Еволюція соціальних комунікацій: становлення нової культурної реальності // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2019. № 2. C. 130-136. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/913
dc.description The new cultural reality is characterized by the fact that society begins to acquire such features as the situational in the implementation of institutional programs and the cultural diversity of institutional norms in their orientation towards a symbolic representation of reality. Modern culture, on the one hand, promotes the development of a person by removing existing institutional constraints; on the other hand, it changes the thesaurus, by eroding the awareness of sociocultural reality as a historically established system of social institutions supported by national traditions, rules and a system of values and norms. Purpose of the article: In the article, the development of social communication as the formation of a new cultural reality is analyzed. The methodology of the research is based on the application of general scientific and special methods of comprehension, in particular, analysis, synthesis, logical method, systemic method. The indicated methodological approach allows to reveal and analyze the informatization processes of modern cultural space, direct the society to new possibilities of circulation of information, cause a new way of life of a person and put forward new requirements to it. uk_UA
dc.description.abstract Нова культурна реальність характеризується тим, що суспільство починає здобувати такі ознаки, як ситуативність у реалізації інституціональних програм й культурне різноманіття інституціональних норм з їх орієнтацію на символічне відображення реальності. Сучасна культура, з одного боку, сприяє розвитку особистості, знімаючи наявні інституціональні обмеження, з іншого боку – вона змінює тезаурус, розмиваючи усвідомлення соціокультурної реальності як історично сформованої системи соціальних інститутів, підтримуваних національними традиціями, прави-лами і ціннісно-нормативною системою. Мета дослідження: У статті розглядається розвиток соціальних комунікацій як становлення нової культурної реальності. Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукових та спеціальних методів пізнання, зокрема, аналізу, синтезу, логічного методу, системного методу. Зазначений методологічний підхід дозволяє розкрити та піддати аналізу процеси інформатизації сучасного культурного простору, що скеровує суспільство на нові можливості циркуляції інформації, зумовлює новий спосіб життя людини і висуває нові вимоги до неї. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject соціальні комунікації uk_UA
dc.subject культурна реальність uk_UA
dc.subject інформація
dc.subject інформаційне суспільство
dc.subject соціальний інститут
dc.title ЕВОЛЮЦІЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ: СТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ КУЛЬТУРНОЇ РЕАЛЬНОСТІ uk_UA
dc.title.alternative EVOLUTION OF SOCIAL COMMUNICATION: DEVELOPMENT OF A NEW CULTURAL REALITY uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу