Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ЗАСТОСУВАННЯ ЗАХІДНИХ PR-МЕТОДІВ МУЗИЧНОГО ШОУ-БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ ЕТНОГУРТУ «ДАХАБРАХА»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Варцаба, Надія Василівна
dc.date.accessioned 2020-05-20T12:51:16Z
dc.date.available 2020-05-20T12:51:16Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Варцаба Н. В. Застосування західних pr-методів музичного шоу-бізнесу на прикладі етногурту «Дахабраха» // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2019. № 2. C. 142-148. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/916
dc.description Thus, it should mean that the PR methods that are used to promote the Ukrainian show business product are borrowed from Western experience. Moreover, by extrapolating Western PR technologies to modern domestic realities, one can achieve the desired results. Therefore, we should not forget about the peculiarities of the mentality of the Ukrainian public when using traditional Western methods of promotion. Today, it would be relevant to direct the potential of show business of PR technologies to the promotion of the elite Ukrainian music product itself and thus contribute to the return of the national mass culture of Ukrainian identity. Continuing research in this area makes it possible to work with target groups more effectively and efficiently. The purpose of the article is to summarize the theories of the introduction and use of Western PR technologies by the Ukrainian ethnic-group “DakhaBrakha” and the degree of effectiveness of their use in the music industry. The methodology of the research is the use of the principles and principles of the systems approach and the comparative historical method of analysis, and the fundamental principles of the theory and history of PR technologies in show business are used. uk_UA
dc.description.abstract Таким чином, слід значити, що PR-методи, які використовуються для просування українського продукту шоу-бізнесу є запозиченими із західного досвіду. До того ж екстраполюючи західні PR-технології на сучасні вітчизняні реалії можна досягнути бажаних результатів. Отже, не слід не забувати про особливості ментальності української громадськості під час використання традиційних західних методів просування. На сьогодні актуальним було б спрямувати потенціал шоу-бізнесових PR-технологій на просування елітного власне українського музичного продукту і тим самим сприяти поверненню вітчизняній масовій культурі українського обличчя. Продовження досліджень у цій сфері надають можливість більш ефективно та якісно працювати з цільовими групами. Метою дослідження є узагальнення теорій впровадження та застосування західних PR-технології українським етногуртом «ДахаБраха» та ступінь ефективності їх використання в музичній сфері. Методологічну основу дослідження покладено принцип системного підходу та порівняльно- історичний метод аналізу, а також фундаментальні положення теорії та історії PR-технологій у шоу-бізнес. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject pr-методи uk_UA
dc.subject музичний шоу-бізнес uk_UA
dc.subject шоу-бізнес uk_UA
dc.subject етногурт «Дахабраха» uk_UA
dc.title ЗАСТОСУВАННЯ ЗАХІДНИХ PR-МЕТОДІВ МУЗИЧНОГО ШОУ-БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ ЕТНОГУРТУ «ДАХАБРАХА» uk_UA
dc.title.alternative APPLICATION OF WESTERN PR-METHODS OF MUSICAL SHOW BUSINESS ON THE EXAMPLE OF ETHNIC-GROUP «DAHABRAHA» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу