Короткий опис(реферат):
Основними напрямами творчої співпраці представників харківської та київської бібліотечних науково-освітніх шкіл є навчально-методична, наукова та організаційна діяльність, а саме : підготовка та видання у співавторстві підручників, навчальних посібників їх наукове редагування та рецензування, розробка навчальних планів,
визначення та узгодження їх інваріативної складової, робочих програм, рецензування програм навчальних дисциплін ; атестація наукових кадрів вищої кваліфікації, опанування кандидатських та докторських дисертацій, підготовка експертних висновків, відгуків на автореферати та рецензування наукових монографій; організація та участь у науково-практичних конференціях, семінарах, круглих столах
тощо. Таким чином, важливою закономірністю розвитку співпраці харківської та київської наукових шкіл є їх постійні комунікаційні зв’язки, опанування нових каналів комунікаційної взаємодії, що сприяє розвитку науково-теоретичної, науково-виробничої та науково-освітньої діяльності навчальних закладів вищої освіти в галузі культури.
Мета роботи – виявити та проаналізувати основні напрями творчої співпраці харківської та київської бібліотечних науково-освітніх шкіл, накреслити перспективи їх подальшого розвитку. Досягненню мети дослідження сприяла методологія соціокомунікативного підходу використана для обґрунтування комунікаційних зв’язків між представниками харківської та київської наукових шкіл, а також
методів аналізу, синтезу, термінологічного, джерелознавчого та історіографічного підходів.
Суть розробки, основні результати:
By basic directions of creative collaboration of representatives Kharkov and Kyiv
library scientifically-educational schools there is scientific and organizational activity, namely preparation and edition of textbooks, train aid, participating in editing of curricula, programs, determination and concordance of variant part of curricula, attestation of scientific shots of higher qualification, opposing of candidate’s and doctoral dissertations, preparation of expert conclusions, reviews on the abstracts of thesis and criticizing of scientific monographs, participating in research and practice conferences and others like that. Thus, by important conformity to law of development of collaboration Kharkov and Kyiv scientific schools is their permanent of communication copulas, captures by the new channels of communication co-operation that assists to development of theoretical, scientific and production and scientifically-educational activity of educational establishments of higher education in industry of culture.
Purpose of Article is to define and analyse basic directions of collaboration of representatives Kharkov and Kyiv library scientifically-educational schools. The methodology of socio-communicative approach, used for the ground of communication connections between representatives Kharkov and Kyiv library scientifically educational
schools, and also method, assisted gaining end of research to the analysis and synthesis terminological and historiography approaches.