Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ПРОБЛЕМИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ РЕЖИСЕРІВ ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ В УМОВАХ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ВНЗ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юдов, Микола Олександрович
dc.contributor.author Раденко, Юлія Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-05-21T12:08:20Z
dc.date.available 2020-05-21T12:08:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Юдов М. О., Раденко Ю. В. Проблеми індивідуального підходу в системі підготовки режисерів драматичного театру в умовах заочної форми навчання у ВНЗ // Культура і сучасність. 2019. № 2. С. 142-147. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/941
dc.description The purpose of the article is to investigate the problematic aspects of the process of individualization of students' educational work and features of its implementation in the system of personal, professional preparation system of directors of drama theater in higher educational institutions in the form of correspondence education. The methodology basis is the systemic and analytical approaches, which makes it possible to identify features in the organization of individualized preparation of directors of dramatic theater in the form of correspondence education as part of a holistic educational process. The scientific novelty of the publication lies in the systematization and synthesis of this experience in the aspect of theatrical pedagogy. Conclusions. As a result, it is noted that the individual approach in the system of personal preparation of directors of drama theater in the correspondence department has its specifics. Practical work experience gives an extramural student a significant advantage in mastering the curriculum, allowing the knowledge gained at an institution of higher education to be directly associated with the needs of professional activity in a particular theater group. Besides, the student practitioner is more selective in his attitude to educational information. The knowledge causes the positive motivation to master him, the value of which he determines in practice. Thus, an important condition for enhancing the professional preparation of correspondence students is that the teacher understands and takes into account the advantages of correspondence education, in particular, ensuring maximum communication with the practice of professional activities of applicants. This relationship can be achieved by individualizing the education of part-time students, the necessary and essential component of which is managed individualized self-education. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи - дослідити проблемні аспекти процесу індивідуалізації навчальної роботи студентів і особливості її реалізації в системі особистісної професійної підготовки режисерів драматичного театру у вищих навчальних закладах у формі заочного навчання. Основу методології дослідження складає системний та аналітичний підходи, що дозволяє визначити особливості організації індивідуалізованої підготовки режисерів драматичного театру у формі заочного навчання як складової цілісного освітнього процесу. Наукова новизна роботи полягає у систематизації та узагальнені даного досвіду у контексті театральної педагогіки. Висновки. У підсумку зазначається, що індивідуальний підхід в системі особистісної підготовки режисерів драматичного театру на заочному відділення має свою специфіку. Практичний досвід роботи надає студенту заочного навчання значні переваги в засвоєнні навчальної інформації, дозволяючи отримані у ВНЗ знання безпосередньо пов’язувати з потребами професійної діяльності у театральному колективі. До того ж студент-практик більш вибірковий у своєму ставленні до навчальної інформації. Позитивну мотивацію в нього викликають ті знання, цінність яких він вбачає у практиці. Таким чином, важливою умовою підвищення професійної підготовки студентів заочної форми навчання є розуміння і врахування викладачем переваг заочної освіти, зокрема забезпечення максимального зв’язку з практикою професійної діяльності здобувачів освіти. Цей зв’язок можна забезпечити шляхом індивідуалізації освіти студентів заочної форми навчання, необхідною і вагомою складовою якої є керована індивідуалізована самоосвіта. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject заочна освіта uk_UA
dc.subject режисер драматичного театру uk_UA
dc.subject індивідуальний підхід uk_UA
dc.subject особистісно орієнтована освіта uk_UA
dc.subject самоосвіта uk_UA
dc.title ПРОБЛЕМИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ РЕЖИСЕРІВ ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ В УМОВАХ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ВНЗ uk_UA
dc.title.alternative Problems of the individual approach in the preparation system of directors of drama theater at the part- time education in the University uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу