Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ялоза, Антон Геннадійович | |
dc.date.accessioned | 2020-05-21T12:23:17Z | |
dc.date.available | 2020-05-21T12:23:17Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ялоза А. Г. Моцартіанські стильові виміри великої сонати для гітари і фортепіано Н. Паганіні // Культура і сучасність. 2019. № 2. С. 148-153. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/942 | |
dc.description | The purpose of the article emerges the realization through style cоmpаrаtive analysis of the Big sonata for guitar and pianoforte N. Paganini essence of the Biedermeier and romantic osculations in the facility of the expression, realizing creature to demarcations in Italian and german artistic world of XIX cent. Methodology of the study emerges the intonation approach of the school B.Asafitv in Ukraine with separation of above style cоmpаrаtive and hermeneutic foreshortening him as in the case in work of A. Roschenko, E. Markova, O .Muravskaja, and others leading musicologist. Scientific novelty of the work is conditioned - originality to theoretical idea of the crossing the romanticism and Biedermeier in the creative activity of N.Paganini, but, secondly, for the first time in musicology achievements of Ukraine by subject of the study appeared the Big sonata for guitar and piano of gеnius to Italian music of XIX age. Conclusions. The composition N.Paganini demonstrates significant for the period of Biedermeier as art to Restorations principle full tilt on thinking in Mozart style, which is marked from solidarity with position I. S. Bach in Beethoven style. The handhold on style signs musics of Mozart natural within Italian Biedermeier, adjusted on вбирание salon typology of the expression and national devil of the lasts, which factor becomes corporeality guitar chamber itself sounding and вписанность guitar game in artistic mode of life to Italies, particularly as to Italian South, with which biographic is united, Paganini. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою роботи є теоретичне узагальнення через стильовий компаративний аналіз Великої сонати для гітари і фортепіано Н. Паганіні сутності бідермайєрівських і романтичних торкань у засобах вираження, усвідомлюючи реалії розмежування італійського й німецького художнього світу у ХІХ ст. Методологічною основою дослідження виступає інтонаційний підхід школи Б. Асафьєва в Україні з виділенням вищевідміченого стильового компаративу і герменевтичного ракурсу його, як це маємо у працях О. Рощенко, О.Маркової, О.Муравської та ін. провідних музикознавців. Наукова новизна праці, по-перше, зумовлена оригінальністю теоретичної ідеї перетинів романтизму і бідермайєра у творчості Н. Паганіні, а, по-друге, вперше в музикознавчих здобутках України предметом дослідження стала Велика соната для гітари й фортепіано генія італійської музики ХІХ сторіччя. Висновки. Композиція Н.Паганіні демонструє показову для періоду бідермайєра як мистецтва Реставрації принципову опору на моцартіанське мислення, що відмежовується від пробетховенської солідарізації з позиціями Й. С.Баха. Опора на стильові ознаки музики Моцарта закономірні в межах італійського бідермайєра, налаштованого на вбирання салонних типологій вираження й національних рис останнього, показником яких стає сама речовість гітарного камерного звучання і вписаність гітарної гри у мистецький вжиток Італії, особливо що стосується італійського Півдня, з яким біографічно споріднений Паганіні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | Моцартіанські стильові виміри | uk_UA |
dc.subject | стильові виміри | uk_UA |
dc.subject | соната | uk_UA |
dc.subject | фортепіано | uk_UA |
dc.subject | Паганіні Нікколо | uk_UA |
dc.subject | бахіанство в музиці | uk_UA |
dc.subject | гітарне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | бідермайєр | uk_UA |
dc.subject | романтизм | uk_UA |
dc.subject | моцартіанство | uk_UA |
dc.title | МОЦАРТІАНСЬКІ СТИЛЬОВІ ВИМІРИ ВЕЛИКОЇ СОНАТИ ДЛЯ ГІТАРИ І ФОРТЕПІАНО Н. ПАГАНІНІ | uk_UA |
dc.title.alternative | Mozart style measurements in the large sonata for guitar and piano of N. Paganini | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |