Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

РОЗВИТОК ФОРМ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ БІБЛІОТЕЧНОЇ СПРАВИ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ (друга половина ХХ ст. – ХХІ ст.)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидоренко, Алла Іванівна
dc.date.accessioned 2020-05-22T13:05:07Z
dc.date.available 2020-05-22T13:05:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сидоренко А. І. Розвиток форм інтенсифікації підготовки фахівців бібліотечної справи в умовах соціальних трансформацій (друга половина ХХ ст. – ХХІ ст.) // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2018. № 4. C. 35-42. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/979
dc.description Higher education has undergone significant changes in the process of socio-cultural transformation. In the 21st century there is an active search for new forms of education and the replacement of old ones. Modern information society requires a new graduate of a higher school, able to work in various document and communication structures in conditions of the active use of information technologies, new approaches to the creation, processing, dissemination of information in the knowledge society, ready for change, to successful work in the fild. Intensification on the training of modern employees of the information sphere is associated with the search and implementation of new interactive forms of preparation: business game, role play, case studies, active programmed learning, game design, web quest, training, workshop, writing projects. The purpose of the work is to study the transformation of forms of intensification of training of future librarians in the conditions of the information society. The methodology of the research is to apply the methods of historical-comparative analysis, generalization. uk_UA
dc.description.abstract Вища освіта зазнала суттєвих змін в процесі соціально-культурної трансформації. У ХХІ столітті йде активний пошук нових та заміна старих форм навчання. Сучасне інформаційне суспільство вимагає нового випускника вищої школи, здатного працювати у різних документно-комунікаційних структурах в умовах активного використання інформаційних технологій, нових підходів до створення, обробки, розповсюдження інформації в суспільстві знань, готових до змін, до успішної роботи в даній сфері. Інтенсифікація підготовки сучасних працівників інформаційної сфери активно пов’язана з пошуком і впровадженням нових, інтерактивних форм підготовки: ділова гра, розігрування ролей, аналіз конкретних ситуацій (кейс-метод), активне програмоване навчання, ігрове проектування, веб-квест, тренінг, воркшоп, написання проектів тощо. Мета роботи – дослідити трансформації форм інтенсифікації підготовки майбутніх фахівців- бібліотекарів в умовах інформаційного суспільства. Методологія дослідження полягає у застосуванні методів історико-порівняльного аналізу, узагальнення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject бібліотечна справа uk_UA
dc.subject соціальні трансформації uk_UA
dc.subject інформаційне суспільство uk_UA
dc.subject вища освіта
dc.subject інтенсифікація навчального процесу
dc.subject педагогічна взаємодія
dc.subject інформаційно-освітнє середовище
dc.title РОЗВИТОК ФОРМ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ БІБЛІОТЕЧНОЇ СПРАВИ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ (друга половина ХХ ст. – ХХІ ст.) uk_UA
dc.title.alternative THE DEVELOPMENT OF FORMS OF INTENSIFICATION OF THE TRAINING OF LIBRARY SPECIALIST IN THE CONDITIONS OF SOCIAL TRANSFORMATIONS (the second half of the 20th century and the 21st century) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу