Короткий опис(реферат):
Purpose of the article is to analyze the process of collecting external information in the integrated business intelligence system for the diagnostic industry of Ukrainian enterprises.
Мета роботи: проаналізувати процес збору зовнішньої інформації в інтегрованій системі бізнес-аналітики для індустрії діагностики українських підприємств.
Суть розробки, основні результати:
Using the business intelligence information model mechanism will significantly
facilitate the implementation of business intelligence as a major axis in the production of companies ‘ competitiveness in a particular sector. In a dynamic business environment, there is a need for additional literature that is integrally and systematically linked to social efforts aimed at improving the competitiveness of the business through the introduction of intelligence strategies in relation to the company as an independent
organization, with its own characteristics, abilities, values, knowledge, behavior and skills.
Використання механізму інформаційної моделі бізнес-аналітики значно
полегшить реалізацію бізнес-аналітики як основної осі у виробництві конкуренто-спроможності компаній у певному секторі. У динамічному бізнес-середовищі існує потреба в додатковій літературі, яка цілісно та системно пов'язана з соціальними зусиллями, спрямованими на підвищення конкурентоспроможності бізнесу шляхом впровадження розвідувальних стратегій у відношенні компанії як самостійної організації, з власною характеристики, здібності, цінності, знання, поведінка та здібності.