Перегляд Автореферати та дисертації по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • КРИВИЦЬКА, ТЕТЯНА АНТОНІВНА (Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка, Одеська державна музична академія ім. А. В. Нежданової, 2008)
    Дисертацію присвячено вияву семантичних особливостей різдвяних фольклорних хорових та театральних жанрів і переосмислення музичного ряду святкового різдвяного канонічного Богослужіння у професійному музичному мистецтві ...
  • КУРБАНОВА, ЛІДІЯ ВАЛЕРІЇВНА (ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", 2019)
    У дисертації на основі вибраної методики та багатого джерельного матеріалу вперше комплексно досліджено різновекторну діяльність Павла Маценка в контексті української музичної культури ХХ століття; охарактеризовано роль ...
  • Харитонова, Дарина Володимирівна (Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, 2019)
    Дисертація присвячена дослідженню та розкриттю поняття символіки в українській інструментальній музиці ХХ ст., зокрема в камерних сонатах В. С. Косенка, І. Ф. Карабиця, Б. М. Лятошинського та М. М. Скорика, структуруванню ...
  • Вирський, Дмитро Станіславович (Інститут історії України НАН України, 2009)
    Дисертація присвячена трактуванням України та специфічно українських сюжетів у історіографії Речі Посполитої ХVI - середини XVII ст. Констатовано ренесансну природу цієї історіографії та значення для цілого вітчизняного ...
  • Жердєв, Віталій Вікторович (Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2010)
    Дисертацію присвячено аналізу художнього оздоблення православних храмів Німеччини XIX - початку ХХ ст. У дослідженні розглянуто історико-культурний контекст поширення православних храмів на німецьких землях і встановлено ...
  • Зосім, Ольга Леонідівна (Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2018)
    У дисертації історичний розвиток східнослов’янської духовної пісенності другої половини XVI - початку ХХІ ст. розглянуто крізь призму категорії «нової сакральності», базової для християнської музичної культури Нового ...
  • Зосім, Ольга Леонідівна (Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2018)
    У дисертації історичний розвиток східнослов’янської духовної пісенності другої половини XVI – початку ХХІ ст. розглянуто крізь призму категорії «нової сакральності», базової для християнської музичної культури Нового ...
  • Андріянова, Оксана Вікторівна (Одеська державна музична академія імені А. В. Нежданової, 2007)
    Дисертація присвячена явищу салонності у ХІХ столітті. Мета роботи полягає у виявленні сутності і рівнів прояву феномена салонної музики у творчості українських та російських композиторів. Концепція дисертації базується ...
  • Бойко, В’ячеслав Іванович (Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2009)
    Дисертація присвячена філософсько-культурологічному аналізу феномена свободи як якісної характеристики культури та буття людини, виокремленню її типів, форм, змісту, осягненню сутнісних взаємозв’язків і особливостей прояву ...
  • Бойко, Вячеслав Геннадійович (Харківська державна академія культури, 2008)
    Дисертація є першою спробою здійснити комплексну музично-культурологічну концепцію розвитку та секуляризації православної духовної хорової музики в російсько-українській музичній культурі XVII-XXI ст. Здійснено історичну ...
  • Кравченко, Наталія Іванівна (Львівська національна академія мистецтв, 2007)
    У дисертації розглянуто процеси становлення і розвитку секулярного живопису в Україні другої половини ХVІІ-ХІХ ст. Висвітлено проблему секуляризації сакрального малярства на основі порівняльного аналізу традицій образотворення ...
  • Кургаєва, Стелла-Катерина Володимирівна (Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2019)
    Дисертація є дослідженням семантичного значення водної стихії в комплексі атрибутів культу материнського божества давніх цивілізацій. У роботі розкрито специфіку зародження культу Великої Богині від періоду палеоліту ...
  • Кіндер, Каріна Рудольфівна (Київський національний університет культури і мистецтв, 2007)
    Робота присвячена комплексному аналітичному дослідженню танцювальної символіки українського народного танцю у широкому історичному контексті. Запропоновано теоретичне узагальнення з проблеми семантики пластичного символу, ...
  • Кравченко, Анастасія Ігорівна; (2021-02)
    Кравченко А. І. Семіологія камерно-інструментального мистецтва України кінця ХХ – початку ХХІ століть. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора мистецтвознавства ...
  • Кравченко, Анастасія Ігорівна (Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2021-02)
    Науковою проблемою дисертації є семіологія камерно-інструментального мистецтва з концептуалізацією інтертекстуальності та інтермедіальності як її центральних категорій та впровадження концепції і типології музичної ...
  • Новікова, Ганна Юріївна (Харківська державна академія культури, 2019)
    Дисертацію присвячено вивченню малодослідженого соціокультурного явища — «середовищний музей». Мета дослідження полягає в розкритті специфіки середовищного музею як ефективного засобу комплексного збереження та популяризації ...
  • Кантарович, Юлія Леонідівна (Одеська державна музична академія ім. А. В. Нежданової, 2008)
    Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей клавірного мислення В. Моцарта, за творами, написаними власне для клавіру, а також за оркестровими - ораторіальними фрагментами, перекладеними для фортепіано для ...
  • Зіненко, Тетяна Миколаївна (Інститут проблем сучасного мистецтва НАМ України, 2014)
    У дисертації науково узагальнено концептуальні ідеї, світові та вітчизняні тенденції підготовки та організації симпозіумів художньої кераміки в кінці ХХ - початку XXI століття та роль симпозіумного руху в розвитку сучасного ...
  • Вишинський, Віталій Володимирович (Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, 2012)
    У дисертації досліджується період становлення композиторської індивідуальності Д. Шостаковича, здійснюється новий інтонаційно-драматургічний аналіз перших симфоній композитора, розглядаються симфонії Г. Малера. ...
  • Павленко, Андрій Михайлович (Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, 2020)
    У дисертації досліджується симфонічна творчість Франсуа-Жозефа Госсека у аспекті осмислення ним інонаціональних моделей жанру симфонії та інновацій в образності, структурі, формі, композиції, які були результатом віддзеркалення ...