Короткий опис(реферат):
Мета роботи – проаналізувати наведені сучасними дослідниками особливості відеогри як медіа та скомпілювати ідеї щодо цього з різноманітних сфер наукової думки, адже більшість з авторитетних сучасних досліджень медіа не представляє відеогру в якості повноцінного об’єкту досліджень, обмежуючись лише згадкою при перерахуванні відомих видів медіа. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, аналітичного та синтетичного методів. Даний підхід дозволяє відокремити основні ідеї щодо особливостей відеогри у різних дослідників, порівняти та зрозуміти місце гри серед інших медіа. Наукова новизна даної роботи полягає у комплексному аналізі відеогри як складного явища, яке завдяки великій кількості новацій, не притаманних іншим видам медіа, вимагає переглянути можливості самих медіа. Висновки. Певна оптика щодо характеру медіа дозволяє зробити
припущення, що не кожна гра є медіа, однак, з іншого боку, відеогра є найбільш інноваційним видом «нових медіа», адже за допомогою інтерактивної віртуальності відеоігри розширюють можливості «нових медіа».
Суть розробки, основні результати:
Purpose of article. The aim of the study is to analyse the particular features of videogames as media and compile ideas about this subject from reputable “New Media” studies that not examine videogame as full-fledged object of research. Methodology. The research methodology is the using of comparative, analytical and synthetic methods. This methodology allows the author separating features of videogames and comparing it to understand the place of the game among the other kinds of media. Scientific novelty. The scientific novelty of this work is a new comprehensive analysis of
videogames as a complex phenomenon that reconsiders the possibilities of the media. Conclusions. In conclusion, some researchers don’t consider videogames as media, but on the other hand videogames are the most innovative type of “new media” because they can provide interactive virtual experience.