Короткий опис(реферат):
Мета статті – виявити та обґрунтувати культурологічну специфіку поняття «початкова
мистецька освіта». Методологія дослідження ґрунтується на комплексному застосуванні методів порівняння, систематизації, узагальнення, а також методі термінологічного аналізу поняття «початкова мистецька освіта». Наукова новизна полягає в обґрунтуванні культурологічної сутності поняття «початкова мистецька освіта». Запропоновано авторське визначення поняття, що спирається на узагальнення широкого спектру інтерпретацій, існуючих у різних сферах
гуманітаристики. Висновки. Доведено, що початкова мистецька освіта є складовою
національного культурного простору. Вона забезпечує умови не лише для розвитку особистості, але й для культурного розвитку суспільства загалом шляхом залучення представників різних верств населення, без вікових та інших обмежень, до вивчення мистецтва через різноманітні мистецькі практик.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to identify and substantiate the concept of "primary arts
education" in culture studies. The methodology of the research based on the integrated use of the methods of comparison, systematization, consolidation, as well as the method of terminological analysis of the concept of "primary artistic education." The scientific novelty is to substantiating the cultural essence of the concept of "primary artistic education." The author's definition of the concept, based on the synthesis of a wide range of interpretations existing in various spheres of the humanities, is proposed. Conclusions. It is shown that elementary arts education is an integral part of the national cultural space. It provides conditions not only for the development of the individuals
but also for the cultural development of society as a whole by involving representatives of different sectors of the population, without age and other limitations, in the study of art through a variety of artistic practices.