Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колос, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-06-17T11:35:44Z
dc.date.available 2020-06-17T11:35:44Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Колос Т. М. Початкова мистецька освіта як поняття культурологічного дискурсу / Тетяна Миколаївна Колос // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : ІДЕЯ-ПРИНТ, 2018. - Вип. ХХXХІ. - С. 73-81 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1436
dc.description The purpose of the article is to identify and substantiate the concept of "primary arts education" in culture studies. The methodology of the research based on the integrated use of the methods of comparison, systematization, consolidation, as well as the method of terminological analysis of the concept of "primary artistic education." The scientific novelty is to substantiating the cultural essence of the concept of "primary artistic education." The author's definition of the concept, based on the synthesis of a wide range of interpretations existing in various spheres of the humanities, is proposed. Conclusions. It is shown that elementary arts education is an integral part of the national cultural space. It provides conditions not only for the development of the individuals but also for the cultural development of society as a whole by involving representatives of different sectors of the population, without age and other limitations, in the study of art through a variety of artistic practices. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – виявити та обґрунтувати культурологічну специфіку поняття «початкова мистецька освіта». Методологія дослідження ґрунтується на комплексному застосуванні методів порівняння, систематизації, узагальнення, а також методі термінологічного аналізу поняття «початкова мистецька освіта». Наукова новизна полягає в обґрунтуванні культурологічної сутності поняття «початкова мистецька освіта». Запропоновано авторське визначення поняття, що спирається на узагальнення широкого спектру інтерпретацій, існуючих у різних сферах гуманітаристики. Висновки. Доведено, що початкова мистецька освіта є складовою національного культурного простору. Вона забезпечує умови не лише для розвитку особистості, але й для культурного розвитку суспільства загалом шляхом залучення представників різних верств населення, без вікових та інших обмежень, до вивчення мистецтва через різноманітні мистецькі практик. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject початкова мистецька освіта uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject культурологічний дискурс uk_UA
dc.title ПОЧАТКОВА МИСТЕЦЬКА ОСВІТА ЯК ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ДИСКУРСУ uk_UA
dc.title.alternative The initial artistic education as a concept of culturological discourse uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу