Abstract:
Мета роботи. Аналіз балетмейстерської діяльності В. Федотова, реалізованої ним на сценах провідних музичних театрів української столиці: Київського музичного театру для дітей та юнацтва, Київського театру класичного балету, Київського ДАТОБ ім. Т. Шевченка. Методологія роботи включає використання наступних методів дослідження: порівняльно-історичного, структурно-функціонального, семіотичного, системного аналізу тощо. Наукова новизна публікації полягає у вивченні балетмейстерської спадщини В. Федотова, створеної ним під час роботи на сценах провідних музичних театрів Києва. Висновки. Основні положення постановчої
концепції хореографа полягали у сценічному відображенні переконливих танцювальних характерів, успішному поєднанні класичної та народно-сценічної танцювальних систем, створенні логічної композиційної структури балетних вистав, позбавлених надмірної ілюстративності та побутової деталізації.
Description:
Purpose of the article is to analyze the choreographical work of V. Fedotov and the ways it
was realized on the stages of leading musical theatres of Kyiv: Kyiv Musical Theatre for kind and youth, Kyiv Theatre of the Classical Ballet, National opera and ballet theatre named after T. Shevchenko. Methodology: use of the next culturological methods of research: historical and comparative, structural and functional, semiotic, systematical. Scientific novelty: the study of the choreographical heritage of V. Fedotov, which was created and realized during his work on stages of leading musical theatres of Kyiv. Conclusions: The main points of staging conception lied in the convincing display of choreographical characters, successful combination of classical and folkstaged
choreographic systems, a creation of the logical compositional structure of ballet
performances, getting rid of excessive illustrative and domestic detailing.