dc.contributor.author |
Білаш, Ольга Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-18T13:47:59Z |
|
dc.date.available |
2020-06-18T13:47:59Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Білаш О. С. Балетмейстерська діяльність Вадима Федотова в контексті розвитку українського музичного театру останньої чверті ХХ століття / Ольга Сергіївна Білаш // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : ІДЕЯ-ПРИНТ, 2018. - Вип. ХХXХІ. - С. 178-185 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1475 |
|
dc.description |
Purpose of the article is to analyze the choreographical work of V. Fedotov and the ways it
was realized on the stages of leading musical theatres of Kyiv: Kyiv Musical Theatre for kind and youth, Kyiv Theatre of the Classical Ballet, National opera and ballet theatre named after T. Shevchenko. Methodology: use of the next culturological methods of research: historical and comparative, structural and functional, semiotic, systematical. Scientific novelty: the study of the choreographical heritage of V. Fedotov, which was created and realized during his work on stages of leading musical theatres of Kyiv. Conclusions: The main points of staging conception lied in the convincing display of choreographical characters, successful combination of classical and folkstaged
choreographic systems, a creation of the logical compositional structure of ballet
performances, getting rid of excessive illustrative and domestic detailing. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи. Аналіз балетмейстерської діяльності В. Федотова, реалізованої ним на сценах провідних музичних театрів української столиці: Київського музичного театру для дітей та юнацтва, Київського театру класичного балету, Київського ДАТОБ ім. Т. Шевченка. Методологія роботи включає використання наступних методів дослідження: порівняльно-історичного, структурно-функціонального, семіотичного, системного аналізу тощо. Наукова новизна публікації полягає у вивченні балетмейстерської спадщини В. Федотова, створеної ним під час роботи на сценах провідних музичних театрів Києва. Висновки. Основні положення постановчої
концепції хореографа полягали у сценічному відображенні переконливих танцювальних характерів, успішному поєднанні класичної та народно-сценічної танцювальних систем, створенні логічної композиційної структури балетних вистав, позбавлених надмірної ілюстративності та побутової деталізації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
Вадим Федотов |
uk_UA |
dc.subject |
балетмейстерська діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
український музичний театр |
uk_UA |
dc.subject |
музичний театр |
uk_UA |
dc.title |
БАЛЕТМЕЙСТЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ВАДИМА ФЕДОТОВА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО МУЗИЧНОГО ТЕАТРУ ОСТАННЬОЇ ЧВЕРТІ ХХ СТОЛІТТЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Vadim Fedotov's ballet mastering activities in the context of the development of the Ukrainian musical theater of the last quarter of the 20th century |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |