Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дворяченко, Є.І. | |
dc.contributor.author | Нечипоренко, Т.П. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-19T11:09:38Z | |
dc.date.available | 2020-06-19T11:09:38Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Дворяченко Є.І., Нечипоренко Т.П. Правила з сольфеджіо: теоретичні знання - посібник для учнів дитячих музичних шкіл. - Бердичів, 2004. — 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1495 | |
dc.description.abstract | Повноцінне сприйняття учнями знань, формування навичок та їх відтворення неможливі без швидкої орієнтації в базі теоретичних даних, що складають основу їх музично-теоретичної підготовки. В пропонованому посібнику ми намагались ущільнити інформаційний потік, щоб він не призводив до розумового перевантаження, але відповідав основним вимогам розділу програми "Теоретичні знання"; постачав інформацію, корегував результати навчання, спрацьовував на істотне підвищення ефективності музичної освіти. Це ущільнення розвантажує пам'ять, підвищує рівень готовності до сприйняття нового матеріалу, дозволяє утримувати уже в старших класах значно більший об'єм інформації. "Правила" виконують і головні дидактичні принципи навчання, насамперед - наочність: приклади, схеми, таблиці, нотні тексти, винятки. Вони направлені на активізацію уваги та пам'яті учня, мислення та уяви, готовності до певної реакції. "Правила" допомагають засвоєнню курсу основ музичної грамоти: за їх допомогою учні постійно, на протязі тривалого часу тренують свою пам'ять, розумові здібності, кмітливість, пробуджують творчу фантазію, активізують мислення, одним словом, дають можливість навчатись легко, без примусу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Бердичів | uk_UA |
dc.subject | Музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | Сольфеджіо | uk_UA |
dc.title | Правила з сольфеджіо: теоретичні знання | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |