Abstract:
Мета роботи полягає в розкритті особливостей поєднання традиційних та інноваційних елементів у сучасній хореографії та визначенні їхніх основних етапів формування. Яскравим прикладом такого синтезу є так звані фолк-напрямки, що відповідають сучасним вимогам, та водночас зберігають характерні риси національних традицій. Методологія дослідження полягає в застосуванні мистецтвознавчих, порівняльних, історичних і логічних методів. Наукова новизна. З’ясовано жанрові різновиди сучасної хореографії та відзначено трансформацію в них традиційної символіки. У хореографічному мистецтві як процесі, що
розвивається, є дві складові; стійка – культурна традиція і новаторська – оновлена та збагачена за формою та змістом новими художніми відкриттями. У сучасних умовах все більш усвідомлюється небезпека втрати багатої спадщини народного мистецтва, традицій фольклору у всьому його жанровому розмаїтті. Висновки. Висвітлено інноваційні підходи до викладання класичного танцю,ефективність використання яких безпосередньо залежить від знань учителем сучасних технологій і вміння їх грамотно і своєчасно застосовувати, враховуючи структуру уроку, відбір матеріалу для конкретної теми, вибір освітньої лінії і побудову навчально-виховного процесу.
Description:
The purpose of the article. The features of the combination of traditional and innovative
elements in modern choreography and their main stages of formation are considered in the report. A striking example of this synthesis is the so-called folk trends that meet current requirements, while at the same time retaining the hallmarks of national traditions. Methodology. The methodology of research consists in application of art-criticism, comparative, historical and logical methods. The novelty of research. The genre varieties of modern choreography are found out, and the transformation of traditional symbols in them is noted. In choreographic art, as a developing process, there are two components; stable - a cultural tradition and innovative - updated and
enriched in the form and content of new artistic discoveries. In today's conditions, the danger of the loss of a rich heritage of folk art, traditions of folk folklore in all its genre diversity is becoming more and more understood. Conclusions. The innovative approaches to the teaching of classical dance are highlighted, the effectiveness of which depends directly on the teacher's knowledge of modern technologies and their ability to correctly and timely apply, taking into account the structure of the lesson, the selection of material for a particular topic, the choice of educational line and the construction of educational process.