Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Концертність як стильова парадигма фортепіанної творчості С. Прокоф'єва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Аїсі
dc.date.accessioned 2020-09-02T11:05:53Z
dc.date.available 2020-09-02T11:05:53Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Аїсі Концертність як стильова парадигма фортепіанної творчості С. Прокоф'єва : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Аїсі ; Одес. нац. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. О., 2016. 18 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2058
dc.description Dissertation is devoted to the concert performancein the theoretical, historical and practical (composing and performing) aspects, allowing you to define multiple aspects and principles of functioning of the phenomenon. As a result, it identifies three meaningful levels -aesthetic, cognitive and musical-instrumental, that form the basis for the formation of the stylistic paradigm of the piano works by Prokofiev.It is proposed to estimate the leading features of the piano concerto by Prokofiev in the unity of composer-performing nature, in the combination of dialogic, theatrical performance cognitive and texture-instrumental factors, timbre-acoustic pianistic properties and aesthetic concept of Joy in the formation ofmusical style idea.It proves the inseparability of toccato-motor and lyrical modes of music by Prokofiev as an expression of its chronotopic nature and conceptual integrity.Fundamentally updated analytical approach to the piano concertos by Prokofiev, including their performing timbre and sound nature; it puts forward the concept of the" new piano" by S. Prokofiev as an expression of the composer's stylistic-performing complex.Proposed the comparative analysis of the performing interpretations of the piano concertperformanceby Prokofiev as bright presentation of concerto of his piano style by representatives of different national piano schools. The attention is focused on the specifics of creating a semantic model of piano concertos by Prokofiev by Chinese pianists taking into account aesthetic and intonation and speech approaches. uk_UA
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі концертності в теоретичному, історичному та практичному (композиторському та виконавському) ракурсах, що дозволяє визначити багатоаспектність і принципи функціонування феномену. В результаті виявляються три його змістових рівня: естетичний, когнітивний і музично-інструментальний, що утворюють основу для формування стильової парадигми фортепіанної творчості С. Прокоф'єва. Пропонується оцінка провідних рис фортепіанної концертності С. Прокоф'єва в єдності композиторської-виконавської природи, поєднанні діалогічних, театралізовано-ігрових когнітивних і фактурно-інструментальних чинників, тембрально-звукових піаністичних властивостей та естетичного концепту Радості у становленні музично-стильової ідеї.Доводиться нероздільність токатно-моторного таліричного модусів музики Прокоф'єва як виразїї хронотопічної природи та концепційної цілісності. Принципово оновлюється аналітичний підхід до фортепіанних концертів С. Прокоф'єва, в тому числі з боку їх виконавської тембрально-звукового природи; висувається концепція «нового роялю» С. Прокоф'єва як втілення стилістичного виконавсько-композиторського комплексу. Пропонується порівняльний аналіз виконавських інтерпретацій фортепіанних концертів Прокоф'єва як яскравих репрезентантів концертності його фортепіанного стилю представниками різних національних шкіл піаністів. Акцентується увага на специфіці створення семантичної моделі фортепіанних концертів Прокоф'єва китайськими піаністами,з урахуванням естетичного і інтонаційно-мовного підходів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової uk_UA
dc.subject концертність uk_UA
dc.subject фортепіанна творчість uk_UA
dc.subject С. Прокоф’єв uk_UA
dc.subject стильова парадигма uk_UA
dc.subject фортепіанна творчість С. Прокоф'єва uk_UA
dc.subject фортепіанна коніцертність С. Прокоф'єва uk_UA
dc.subject тембрально-звукові піаністичні властивості uk_UA
dc.subject естетичний концепт Радості uk_UA
dc.subject фортепіанні концерти С. Прокоф'єва uk_UA
dc.subject фортепіанні концерти uk_UA
dc.subject концепція «нового роялю» С. Прокоф'єва uk_UA
dc.subject концепція «нового роялю» uk_UA
dc.subject виконавсько-композиторський комплекс uk_UA
dc.subject фортепіанний стиль uk_UA
dc.subject національні школи піаністів uk_UA
dc.title Концертність як стильова парадигма фортепіанної творчості С. Прокоф'єва uk_UA
dc.title.alternative Concert performanceas a styleparadigme of S. Prokofiev pianoforteart uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу