Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Жанрово-стильова модель інструментального концерту та концепційні засади композиторської інтерпретації (на прикладі творів Л. М. Колодуба)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Біла, Катерина Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-09-09T12:17:12Z
dc.date.available 2020-09-09T12:17:12Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Біла К. С. Жанрово-стильова модель інструментального концерту та концепційні засади композиторської інтерпретації (на прикладі творів Л. М. Колодуба) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Катерина Сергіївна Біла ; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. К., 2011. 16 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2115
dc.description The dissertation search is caused by science interest of the topic and by the important place the instrumental concert genre takes in modern composer’s practice. The genre-style model conception is widening to be more than the universal analysis system; it is also becoming the preferred method for the composer’s interpretation research. The conception of the composer’s interpretation is formulated. The composer’s interpretation model is the genre-style model. The composer’s interpretation process is the creative freedom of the choice of the genre-style parameters that are necessary for their artistic conception embodiment. The research aspect of the dissertation is the theoretic analysis of the composer’s interpretation of the instrumental concert genre style model. The dissertation research the historical development of the instrumental concert genre and the modern implementation of that genre. The Dissertation contents the first musicologist analysis of concerts for wood wind instruments by L. Kolodub. These pieces are a great example of how certain traditions of the genre are transformed for the composer’s best idea embodiment. uk_UA
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження зумовлено науковим інтересом до проблеми та тим значенням, яке має жанр інструментального концерту в сучасній композиторській практиці. У дисертації представлено розширення сфери функціонування поняття “жанрово-стильова модель”, що трактується як універсальна аналітична система, особлива методика висвітлення специфіки феномену композиторської інтерпретації. Сформульована авторська концепція композиторської інтерпретації. Під моделлю інтерпретування розуміємо жанрово-стильову модель, під самим інтерпретуванням - творчу свободу вибору композитором тих жанрово-стильових параметрів, що є необхідними для втілення художнього задуму. Аспект дослідження - теоретичний аналіз композиторської інтерпретації жанрово-стильової моделі інструментального концерту. У дисертації аналізуються особливості сучасного етапу розвитку інструментального концерту та його різновидів в творчості українських митців, дається панорамний огляд творчості Л. Колодуба в жанрі інструментального концерту. Репрезентовано перше музикознавче прочитання концертів Л. Колодуба для дерев’яних духових інструментів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна музична академія України імені П. І. Чайковського uk_UA
dc.subject жанрово-стильова модель uk_UA
dc.subject інструментальний концерт uk_UA
dc.subject композиторська інтерпретація uk_UA
dc.subject Л. М. Колодуб uk_UA
dc.subject жанр uk_UA
dc.subject стиль uk_UA
dc.subject модель uk_UA
dc.subject концепційні засади композиторської інтерпретації uk_UA
dc.title Жанрово-стильова модель інструментального концерту та концепційні засади композиторської інтерпретації (на прикладі творів Л. М. Колодуба) uk_UA
dc.title.alternative The instrumental concert genre-style model and concept principles of the composer’s interpretation (on the examples of pieces by L. Kolodub) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу