Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Веризм та його аналогії в музичному мистецтві Європи і Китаю

Show simple item record

dc.contributor.author Лю, Бінцян uk_UA
dc.date.accessioned 2020-09-10T08:55:14Z
dc.date.available 2020-09-10T08:55:14Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Лю Бінцян Веризм та його аналогії в музичному мистецтві Європи і Китаю : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Лю Бінцян ; Одес. держ. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. О., 2006. 16 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2124
dc.description The work is devoted to a problem of development of methodology of verism, the historical sense of which style has developed in a channel of the Italian art tradition. However vеrism makes property and other countries, revealing qualities of the given style as style of epoch of the end ХІХ - beginning ХХ centuries, with essential lines historical and subsequent development in art of past century. In the dissertation the importance of an aesthetics and the installation of wordl outlook in the whole Italian romanticism is emphasized, on the basis of which objectively has developed vеrism, finding parallels in the utopian concepts Tai Pin in China, a consequence of which activity has appeared humanism-rеfоrmism and revolutionary ideas, to stimulate in aggregate art movement " the literatures of native places ". Last is realized as a parallel European verism. The successes Chinese vоcаlists in development of verism repertoir, on supervision of the author of research, determine universalism for them of verism stylistic elements in art practice as a whole. The author emphasizes vеrism stylistic components in products Russian klassics of the end ХІХ - beginning ХХ centuries, and also phenomena of a drama musical 1950-th - 1960-th years, finding parallels to the original phenomenon of the reformed Chinese opera Ма Ке. en
dc.description.abstract Робота присвячена проблемі розробки методології веризму, історично-стилістичний зміст якого склався в руслі італійської художньої традиції. Однак веризм складає надбання й інших країн, виявляючи якості стилю епохи кінця ХІХ - початку ХХ століття, з істотними лініями історичного передування і наступного розвитку в мистецтві минулого століття. В дисертації підкреслюється значущість естетики і світоглядної установки в цілому італійського романтизму, на основі якого об’єктивно склався веризм, знаходячи паралелі в утопічних концепціях тайпінів у Китаї, наслідком діяльності яких виявився гуманістичний реформізм і революційні ідеї, що живили в сукупності художній рух “літератури рідних місць”. Останнє усвідомлюється як паралель європейському веризму, оскільки в центрі виявилася стилістика “провінціалізму-етнографізму” у літературі, представленої генієм Лу Синя. Одночасно традиційний китайський музичний театр - пекінська опера - виявився під впливом зазначеного літературного явища, складаючи очевидні паралелі до італійського веризму. Цією епохальною спільністю автор пояснює особливу значущість для китайських виконавців творів веристів і стилю в цілому. Успіхи китайських вокалістів в освоєнні веристського репертуару, за спостереженнями автора дослідження, визначають універсалізацію для них веристських стилістичних елементів у художній практиці в цілому, що гіперболізує перед- і quasі-веристські показники у творчості оперних класиків різних країн. Автор підкреслює веристські стилістичні складові в творах російських класиків кінця ХІХ - початку ХХ століття, а також явищ драматичного мюзиклу 1950-х - 1960-х років, знаходячи паралелі до оригінального явища реформованої китайської опери Ма Ке. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Одеська державна музична академія імені А. В. Нежданової uk_UA
dc.subject веризм uk_UA
dc.subject музичне мистецтво uk_UA
dc.subject Європа uk_UA
dc.subject Китай uk_UA
dc.subject італійські художні традиції uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject італійський романтизм uk_UA
dc.subject китайський музичний театр uk_UA
dc.subject пекінська опера uk_UA
dc.subject Лу Синь uk_UA
dc.subject італійський веризм uk_UA
dc.subject стиль uk_UA
dc.subject драматичний мюзикл uk_UA
dc.subject китайська опера Ма Ке uk_UA
dc.subject театр uk_UA
dc.subject гуманізм uk_UA
dc.subject жанр uk_UA
dc.subject опера uk_UA
dc.title Веризм та його аналогії в музичному мистецтві Європи і Китаю uk_UA
dc.title.alternative Vеrism and its analogy in musical art of Europe and China en
dc.type Other en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account