Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бензюк, Олександр Олексійович | |
dc.date.accessioned | 2020-10-13T08:59:12Z | |
dc.date.available | 2020-10-13T08:59:12Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Бензюк О. О. Відкрита інтерпретація в логіці творчого процесу: культурологічний аналіз : дис. на здоб. наук. ступеня канд. культурології : 26.00.01 – Теорія та історія культури (культурологія) / О. О. Бензюк ; М-во культури України. НАКККіМ. – Київ, 2017. – 194 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2208 | |
dc.description | In the thesis first studied the open interpretation in the logic of the creative process, substantiated dependence modifications and transformations of creative process from postmodernism projects. Proved that projects postmodernism is a art code (codes), through which can be read fiction, and not just "open", but also "closed" because "closed" works with many potential connotations. Considered open interpretation in the structure of the relevant concepts, namely: "transaction", "improvisation," "reinterpretation", "intertext". Is proved theory that postmodern culture is largely based on the theoretical achievements of Russian formalists, who determined the development of the theory of literature and art of the twentieth century, marking a range of issues of modern aesthetics, culture, art, literature. Systematized aesthetic dimensions open interpretation for example a concert triptych "Spanish-style" A. Biloshytskyy. Argued the universality "open interpretation". It is proved that the "open interpretation" can be applied not only to the "works-in-motion» («work-in-movement»), which are open, incomplete in the literal sense, but also to any works. "Openness" of works of art is determined by the infinite interpretations. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації вперше досліджено відкриту інтерпретацію в логіці творчого процесу і обґрунтовано, що трансформації творчого процесу обумовлені специфікою постмодерністських проектів. Доводиться, що проекти постмодернізму - це певний художній код (коди), за допомогою якого можуть бути прочитані художні твори, і не тільки «відкриті», а й «закриті», адже «закриті» твори мають потенційно безліч конотацій. Розглянуто відкриту інтерпретацію у структурі дотичних понять, а саме: «трансакція», «імпровізація», «реінтерпретація», «інтертекст». Систематизовано естетичні виміри відкритої інтерпретації на прикладі концертного триптиху «В іспанському стилі» А. Білошицького. Аргументовано універсальність відкритої інтерпретації, яка виявляється у взаємодії цілісності відображення та цілісності активного самовиявлення, особистісноіндивідуального ставлення до явища (твору, автору), що стає фактом діалогу, який не просто суб'єктивно передає «чужий» голос, але перетворює його в самому матеріалі мистецтва. Інакше кажучи, відкрита інтерпретація - це розуміння мистецтва, що знайшло себе в різноманітних актуально-творчих художніх формах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | відкрита інтерпретація, герменевтика, культурологічна герменевтика, проекти постмодернізму, творчий процес, асоціація, емпатія | uk_UA |
dc.title | Відкрита інтерпретація в логіці творчого процесу: культурологічний аналіз | uk_UA |
dc.title.alternative | Open Interpretation in the Logic of the Creative Process: the Analysis of Culture Science | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |