Короткий опис(реферат):
У дисертації здійснений комплексний аналіз діяльності Миколи
Вороного як знакової мистецько-культурної думки ХХ століття.
Доведено, що правічна культура України=Європи через свідомоштучне ігнорування інституціями Абсолюту модифікувалася з цілісного
Божественно-природного конгломерату в дуалістичне іманентнотрансцендентне індикаційне утворення. Мистецько-культурологічне поле
дослідження сформоване з історико-теоретично-методичних релігійнобуттєвої, театрально-філософської, соціально-економічної концепцій.
Позиціонується авторське системне бачення-трактування та діалог з
авторитетами світової думки щодо релігійних, цивілізаційних,
капіталістичних, театрально-мистецьких учень. Проаналізовані сутнісні
позиції українсько-європейських мистецьких напрямків; спорадичні
мистецькі та історично-культурологічні моменти-епохи; творчий внесок
Миколи Вороного в Українське=Європейське мистецтво та
культурологічно-театральну свідомість
Суть розробки, основні результати:
There is the complex analysis of Mykola Voronyi’s activity as the brightest /
outstanding culturological and philosophical thought of XX century.
The ancient culture of Ukraine-Europe has modified from the divine-natural
conglomerate into the dualistic immanent-transcendent indicative creation under
the influence of unnatural disregarding by the institution of Absolute. The
culturological field of the research is formed by using the following historical
theoretical and methodical conceptions such as religious-ontological, theatricalphilosophical and social-economical ones.
The author’s systematic point of view, her interpretation and the dialogue
with the figures of the world thought, concerned religious, civilization, capitalistic
and theatrical-philosophical teachings are highlighted/presented. The essential
positions of the Ukrainian-European artistic branches, historical-culturological
moments-epochs and the creative impact of Mykola Voronyi in the UkrainianEuropean culturolocial-theatrical conscience are analysed.