Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Творчість Миколи Вороного у мистецькокультурному просторі кінця ХІХ – початку ХХ століть

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуренко, Людмила Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-11-03T09:29:37Z
dc.date.available 2020-11-03T09:29:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гуренко Л. О. Творчість Миколи Вороного у мистецькокультурному просторі кінця ХІХ – початку ХХ століть : дис. на здоб. наук. ступеня канд. мистецтвознавства : 26.00.01 – теорія та історія культури (мистецтвознавство) / Л. О. Гуренко ; М-во культури України. НАКККіМ. – Київ, 2019. – 235 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2292
dc.description There is the complex analysis of Mykola Voronyi’s activity as the brightest / outstanding culturological and philosophical thought of XX century. The ancient culture of Ukraine-Europe has modified from the divine-natural conglomerate into the dualistic immanent-transcendent indicative creation under the influence of unnatural disregarding by the institution of Absolute. The culturological field of the research is formed by using the following historical theoretical and methodical conceptions such as religious-ontological, theatricalphilosophical and social-economical ones. The author’s systematic point of view, her interpretation and the dialogue with the figures of the world thought, concerned religious, civilization, capitalistic and theatrical-philosophical teachings are highlighted/presented. The essential positions of the Ukrainian-European artistic branches, historical-culturological moments-epochs and the creative impact of Mykola Voronyi in the UkrainianEuropean culturolocial-theatrical conscience are analysed. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації здійснений комплексний аналіз діяльності Миколи Вороного як знакової мистецько-культурної думки ХХ століття. Доведено, що правічна культура України=Європи через свідомоштучне ігнорування інституціями Абсолюту модифікувалася з цілісного Божественно-природного конгломерату в дуалістичне іманентнотрансцендентне індикаційне утворення. Мистецько-культурологічне поле дослідження сформоване з історико-теоретично-методичних релігійнобуттєвої, театрально-філософської, соціально-економічної концепцій. Позиціонується авторське системне бачення-трактування та діалог з авторитетами світової думки щодо релігійних, цивілізаційних, капіталістичних, театрально-мистецьких учень. Проаналізовані сутнісні позиції українсько-європейських мистецьких напрямків; спорадичні мистецькі та історично-культурологічні моменти-епохи; творчий внесок Миколи Вороного в Українське=Європейське мистецтво та культурологічно-театральну свідомість uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.subject Микола Вороний, культурологічний психоаналіз, держава=цивілізація Аратта, Україна=Європа, криза бездуховної мистецької ідеології, нова драма, апологія брехні, есхатологія, філософія та релігія духу, трансцендентно-іманентний концепт, людина=людство, тотальна власність, капітал=душа uk_UA
dc.title Творчість Миколи Вороного у мистецькокультурному просторі кінця ХІХ – початку ХХ століть uk_UA
dc.title.alternative Creativity of Mykola Voronyi in the art-cultural space of the late ХІХ – early ХХ centuries uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу