Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Художньо-комунікативні параметри творчої діяльності композитора в музичній культурі України кінця XX – початку XXI століття

Show simple item record

dc.contributor.author Польовий, Олег Ігорович
dc.date.accessioned 2020-11-05T11:05:29Z
dc.date.available 2020-11-05T11:05:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Польовий О. Г. Художньо-комунікативні параметри творчої діяльності композитора в музичній культурі України кінця XX – початку XXI століття : дис. на здоб. наук. ступеня канд. мистецтвознавства : 26.00.01 – теорія та історія культури / О. М. Польовий ; М-во культури України. НАКККіМ. . – Київ, 2019. – 210 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2301
dc.description This dissertation identifies artistic and communicative leverage within creative and practical activity of a composer as a part of modern market foundation for musical reality with specificity thereof being perceived through a compensative combination of vocal and melodic music with contemporary national sound and the total of politically motivated or entertaining activity. The above method undergoes validation based on existing experience in arrangement of music contests, festivals and cultural mass event, including with involvement of the author hereof. The research proves that the artistic and communicative parameters of a professional musician's organizational and essentially economically feasible activity are driven by perfect element- and image-bearing stimuli of various events in the popular and mass music culture. It identifies values which allow for existence of such events and denote a professional composer’s activity therein. It is specifically mentioned that a focus is placed on organisational initiative as the essence of a cultural mass event staging, up to formation of an artistic uniqueness brought to the centre of the performance’s/spectacle’s artistic and aesthetic whole. From the total of an organising (or co-organising) musician’s specific roles, there was distinguished certain professional and organisational knowledge and skills necessary to create productive and high-performance communication among professionals, as wells as a musician's ability to seek and find financial support, which, in the generally adopted concept of organisational readiness, adds to the ultimate quality of professional armament for a musician, who gathers a band for an event. The paper underlines a focus on the music component of the whole within the event covering both promotion of a prospective beginning artist and selection of stars of the mass industry called upon and able to incorporate a respective idea of their performance. uk_UA
dc.description.abstract В дисертації досліджене виявлення художньо-комунікативних важелів творчопрактичної діяльності композитора як суб’єкта сучасних ринкових застав музичного буття, специфіка яких усвідомлюється в компенсативному поєднанні вокальномелодійної музики актуального національного звучання із сукупністю ангажованого чи розважального дійства. Апробацією зазначеного підходу виступає наявний досвід організації музичних конкурсів, фестивалів та культурно-масових заходів, у тому числі з участю автора даної роботи. В дослідженні доводиться, що художньо-комунікативні параметри організаційної, економічно-доцільної в своїй основі діяльності музиканта-фахівця орієнтовані у популярній і масовій музичній культурі на ідеальні елементарнообразні стимули різного роду акцій-заходів. В ній відзначаються показники, що забезпечують існування останніх і визначають діяльність професійного композитора в них. Спеціально відзначається, що має місце орієнтація на організаційну ініціативу як ключову частину культурно-масової постановки заходу, аж до формування артистичної індивідуальності, що опиняється в центрі естетичного цілого виставивидовища. Суттєвим також є спирання в концепції авторських прав у маскультурній сфері на освітній статус учасників, хоча здійснюваний, у тому числі і для музикантів, в інших критеріях, ніж це представлено в академічних видах і жанрах творчої діяльності. Рушійним моментом організаційно-комунікативної діяльності музиканта-фахівця виступає спирання у музичному оформленні шоу-видовища-вистави на національно вивірені стереотипи художніх комунікацій, які для України нерозривно пов'язані з формами канта і думи-думки та релігійно-літургічною практикою виявлення національної самосвідомості. У якості узагальнюючого положення є висунення співацько-тонової активності художнього вираження в масово-культурних заходах, що дарує омузикаленість цілого, за яким стоїть елітарна культура високого пафосу, заперечуючи побутову «зниженість» звучання динамічно-шумової «прози». Дисертація пропонує активізацію культурологічних розробок у сфері мистецтвознавства в напрямку науково-теоретичного обслуговування організаційноконцепційних здобутків популярної та масової культури, для якої атрибутивною є художньо-музична складова, що забезпечує успіх відповідних соціальних комунікацій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.subject художня комунікація, композиторська творчість, організаційноструктуруюча діяльність композитора в мас-культурних акціях, художньокомунікативні параметри композиторської творчості, музична культура, національний тип мислення, вокал uk_UA
dc.title Художньо-комунікативні параметри творчої діяльності композитора в музичній культурі України кінця XX – початку XXI століття uk_UA
dc.title.alternative Artistic-communicative parameters of composer's creative activity in the musical culture of Ukraine at the end of XX – beginning of the XXI century uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account