Короткий опис(реферат):
У дисертації вперше виявлено й систематизовано мистецько-педагогічні ідеї К. Василенка, здійснено цілісний науковий аналіз його діяльності, розкрито внесок педагога в розвиток української народної хореографії, у дослідження української танцювальної лексики та функціонування хореографічних колективів. Визначено й теоретично обґрунтовано основні етапи становлення й розвитку української народної хореографії в його спадщині та діяльності. З’ясовано й схарактеризовано основні чинники формування педагогічних поглядів і світоглядної позиції педагога та узагальнено досвід діяльності К. Василенка на посаді завідувача кафедри хореографії Київського державного інституту культури, у самодіяльних танцювальних колективах, що дозволило обґрунтувати його авторську дидактичну концепцію й окреслити перспективні напрями використання творчого доробку педагога в сучасних умовах.
Суть розробки, основні результати:
In the thesis K. Vasylenko’s art-pedagogical ideas are revealed and systematized for the first time, the complete scientific analysis of his activity is carried out, its contents and the basic directions are exposed; the periodization is developed; factors of forming of scientifically-pedagogical outlook of the teacher are found out and the experience of K. Vasylenko’s activity on a post of the manager of Choreography Department of the Kyiv State Institute of Culture, in amateur dancing collectives is generalized; that has allowed to prove his personal didactic concept and to define perspectives of usage of pedagogue’s creative heritage in conditions of modernization of national educational system.