Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Музично-виконавське мистецтво в соціокультурному просторі України кінця XX - початку XXI століття

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зінська, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-02-25T13:16:11Z
dc.date.available 2021-02-25T13:16:11Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Зінська Т. В. Музично-виконавське мистецтво в соціокультурному просторі України кінця XX - початку XXI ст. : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 26.00.01 "Теорія та історія культури" / Тетяна Володимирівна Зінська ; Нац. акад. кер. кадр. культури і мистецтв. К., 2011. 16 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2602
dc.description The dissertation is aimed to determine peculiar nature of music performing arts of Ukraine under the conditions of a new socio-cultural reality and its influence upon the national-cultural identity, which shows itself in active functioning of the music performing school as a custom and the development of a competition-festival movement for music performing practice updates. In terms of coverage of the process of creative activity of a performing musician, priorities of cultural conformity principles for musical education have been determined. The potentiality and prospectivity of the Ukrainian music performing arts development has been well-proven on the ground of the exposed positive trends in a competition-festival movement development. A conclusion was well-founded that the Ukrainian music performing art at the end of the 20th - beginning of the 21st centuries displays its transition to a new stage of its development in the context of the national identity search and integration into a global cultural space. uk_UA
dc.description.abstract Дисертація присвячена комплексному дослідженню музично-виконавського мистецтва України в умовах соціокультурних змін кінця ХХ - початку ХХІ століття. Музично-виконавське мистецтво розглядається як система, яка функціонує у взаємодії компонентів: музичного виконавства, освіти та концертної практики. У роботі визначено, що специфіка музичного виконавства виявляється у відображенні всіх складових виконавського процесу: музично-творчої діяльності виконавця, формування його виконавської майстерності та особливостей музично-комунікативних зв’язків. Доведено пріоритетність принципу культуровідповідності у музичній освіті, який орієнтує освітній процес на національно-культурні та світові художні цінності. Виявлено своєрідність української музично-виконавської школи, яка функціонує як культурна традиція. Здійснено аналіз конкурсно-фестивального руху та виявлено перспективи розвитку музично-виконавського мистецтва України, яке демонструє перехід на новий етап свого розвитку в контексті інтеграції до світового культурного простору. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.subject музично-виконавське мистецтво uk_UA
dc.subject соціокультурний простір України uk_UA
dc.title Музично-виконавське мистецтво в соціокультурному просторі України кінця XX - початку XXI століття uk_UA
dc.title.alternative Music performing art in a socio-cultural environment of Ukraine within the time period: end of the 20th - beginning of the 21st centuries uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу