Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Баян в камерно-ансамблевій музиці українських композиторів: історико-стильовий аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кисляк, Богдан Миколайович
dc.date.accessioned 2021-03-19T10:17:41Z
dc.date.available 2021-03-19T10:17:41Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кисляк Б. М. Баян в камерно-ансамблевій музиці українських композиторів: історико-стильовий аспект : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Богдан Миколайович Кисляк ; Одес. нац. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. О., 2019. 16 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2655
dc.description The thesis is devoted to the study of specific and universal aspects of the formation and functioning of the bayanin the chamber-ensemble genre in the historical, stylistic, instrumental-organological, musicological and performing aspects. In the course of the historical process of autonomization of musical instrumentalism, a reflection of the ensemble-synthetic principles is revealed in the organologically-constructive and executive-cognitive structure of new instruments orchestral (ensemble)-shaped type - piano and bayan (accordion). The latter is distinguished in ensemble combinations by a variety of articulatory-dynamic flexibility with the ability to influence the intonation of the stationary part of the sound, textured polyphony, timbre variety, which allows it to create a promising ensemble subsystem. The main stages of the development of the instrumental ensemble are periodized with the participation of the accordion in accordance with the structural, organological and performing status of the instrument and its ensemble functions. uk_UA
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню специфічних і універсальних аспектів формування і функціонування баяна в камерно-ансамблевому жанрів історико-стильовому, інструментально-органологічному, музикознавчому і виконавському аспектах. Визначається в ході історичного процесу автономізації музичного інструменталізму уособленість ансамблево-синтетичних принципів в органологічно-конструктивній будові та виконавсько-когнітивній структурі нових інструментів оркестрово (ансамблево)-подібного типу - фортепіано і баяна (акордеона). Останній виділяється в ансамблевих сполученнях розмаїттям артикуляційно-динамічної гнучкості з можливістю впливу на інтонування стаціонарної частини звуку, фактурним багатоголоссям, тембральним розмаїттям, що дозволяє йому утворювати перспективну ансамблеву підсистему. Здійснюється періодизація основних етапів розвитку інструментального ансамблю за участю баяна, які відповідають конструктивно-органологічним і виконавським станам інструментата його ансамблевих функцій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Одеська державна музична академія ім. А. В. Нежданової uk_UA
dc.subject баян uk_UA
dc.subject камерно-ансамблева музика uk_UA
dc.subject українські композитори uk_UA
dc.subject історико-стильовий аспект uk_UA
dc.title Баян в камерно-ансамблевій музиці українських композиторів: історико-стильовий аспект uk_UA
dc.title.alternative Bayan in the chamber-ensemble music of Ukrainian composers: historical and stylistic aspect uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу