Короткий опис(реферат):
У дисертації обґрунтовано теоретичні і методичні засади професійної
підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти
засобами інноваційних технологій. Представлено авторську концепцію цієї
підготовки на засадах гуманістичного, культурологічного, аксіологічного,
системного, міждисциплінарного, особистісно орієнтованого, технологічного,
діяльнісного, компетентнісного наукових підходів. Розроблено й експериментально перевірено структурно-функціональну модель процесу професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій; наведено результати діагностування когнітивної, мотиваційної, ціннісно-естетичної, діяльнісно-технологічної та особистісно-рефлексивної складових професійної готовності майбутнього педагога початкових класів до мистецько-освітньої діяльності; впроваджено організаційно-методичне забезпечення підготовки студентів педагогічних факультетів у галузі мистецької освіти та доведено ефективність упровадження авторської моделі. На основі отриманих результатів обґрунтовано перспективні напрями подальшого вивчення
проблеми. Результати дослідження впроваджено в практику роботи вищих
навчальних закладів України.
Суть розробки, основні результати:
In doctoral dissertation theoretical and methodical principles of professional
preparation of future teachers of initial school are investigational in industry of
artistic education by facilities of innovative technologies. Authorial conception of this
preparation is worked out on principles humanistic, culturological, axiology, system,
interdisciplinary, personality oriented, technological, activity, competent, scientific
approaches.
On the basis of conceptual principles it is worked out and the structural- functional model of process of professional preparation of future teachers of initial
school is experimentally tested in industry of artistic education by facilities of
innovative technologies; the results of diagnosticating of cognitive are presented,
motivational, valued-aesthetic, activite-technological and personality-reflection
constituents of professional readiness of future teacher of initial classes to artistic educational activity; it is described organizationally-methodical providing of
preparation of students of pedagogical faculties in industry of artistic education and
effectiveness of introduction of experimental model is well-proven. On the basis of
the got results perspective directions of further study of problem are reasonable.
Research results are inculcated in practice of work of higher educational
establishments of Ukraine.