Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Діалогічність як принцип стильового мислення в музиці 2-ої половини ХХ століття (на прикладі творчості Р. Щедріна)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучма, Олена Петрівна
dc.date.accessioned 2021-04-19T12:34:40Z
dc.date.available 2021-04-19T12:34:40Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Кучма О. П. Діалогічність як принцип стильового мислення в музиці 2-ої половини XX століття (на прикладі творчості Р. Щедріна) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Олена Петрівна Кучма ; Одес. нац. музична академія ім. А. В. Нежданової. О., 2008. 16 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2816
dc.description The dissertation, devoted to the problem of the style dialog in music, is examined on the work example of one of the prominent composers of Rodyon Schedryn contemporaneity. The purpose of the work is to reveal of the maintenance of the phenomenon of the style dialog and its role in the music of the ХХ century. In the research it is recommended to examine the features of style-creation in music of the second half of the ХХ century in correlation with the valued aspect of the composer's work. An author recommends to trace the style processes of the ХХ century music in the context of the dominant tendency of the ХХ century culture, which is determined to be polyphonic. It allows to define the valued role of the creation process and to correlate these processes and the philosophical comprehension of the state of the modern culture. The given approach allows to systematize the features of the style-creation in the ХХ century music, starting with the formation of the creative direction (phenomenon of neostyles) and finishing in some stylistic work features (genre-style borrowings). According to Bakhtin’s dialog conception a notion and a maintenance style category is specified. uk_UA
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячено проблемі стильового діалогу в музиці, яка розглядається на прикладі творчості одного з найвидатніших композиторів сучасності Родіона Щедріна. Мета роботи заключається у виявленні змісту явища стильового діалогу та його ролі в музиці ХХ століття. В дослідженні пропонується розглядати особливості стилеутворення в музиці другої половини ХХ століття в співвіднесеності з ціннісним аспектом композиторської творчості. Автор пропонує простежити стильові процеси музики ХХ століття в контексті домінуючої тенденції культури ХХ століття, яку визначає як поліфонічність, що дозволяє визначити ціннісну роль творчого процесу та співвіднести мистецькі процеси з філософським осмисленням стану сучасної культури. Запропонований підхід дозволяє звести до системи особливості стилеутворення в музиці ХХ століття, починаючи від формування творчого напрямку (феномен неостилів) та закінчуючи деякими стилістичними особливостями твору (жанрово-стильовими запозиченнями). Відповідно до концепції діалогу М. Бахтіна уточнюється поняття та зміст категорії стилю. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової uk_UA
dc.subject діалогічність uk_UA
dc.subject стильове мислення uk_UA
dc.subject стильове мислення в музиці uk_UA
dc.subject музика uk_UA
dc.subject Родіон Щедрін uk_UA
dc.subject творчість Р. Щедріна uk_UA
dc.title Діалогічність як принцип стильового мислення в музиці 2-ої половини ХХ століття (на прикладі творчості Р. Щедріна) uk_UA
dc.title.alternative Dialogy as a principle of the style thinking in the music of the 2nd half of the ХХ century (on the example of the works of Schedryn) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу