Короткий опис(реферат):
У посібнику на основі аналізу вітчизняного та світового досвіду розглянуто проблему впровадження ґендерного підходу і застосування ґендерно-орієнтованих
практик у медіа. Зокрема, читачі зможуть знайти відповіді на запитання: чому
ґендер та ґендерна рівність є важливими для журналістів і для медіа; який існує
взаємозв’язок між ґендерними питаннями і нерівністю та роботою ЗМІ; якою є
роль ЗМІ та рекламної індустрії у підтримці та просуванні ґендерної рівності; якими є ґендерно-чутливі практики у роботі ЗМІ, а також яким чином вони можуть
допомогти у формуванні професійного профілю успішних медійників. Посібник
буде корисним як для практикуючих медійників та рекламістів, так і для викладачів і студентів журналістських вишів.
Суть розробки, основні результати:
В пособии на основе анализа отечественного и мирового опыта рассмотрена проблема внедрения гендерного подхода и применения гендерно-ориентированных
практик в медиа. В частности, читатели смогут найти ответы на вопрос: почему
гендер и гендерное равенство важны для журналистов и для медиа; который существует взаимосвязь между гендерными вопросами и неравенством и работой СМИ; какова роль СМИ и рекламной индустрии в поддержке и продвижении гендерного равенства; каковы гендерно-чувствительные практики в работе СМИ, а также каким образом они могут помочь в формировании профессионального профиля успешных медийщиков. Пособие будет полезным как для практикующих медийщиков и рекламистов, так и для преподавателей и студентов журналистских вузов.