Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макаренко, Лідія Петрівна
dc.date.accessioned 2021-05-19T11:15:23Z
dc.date.available 2021-05-19T11:15:23Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Макаренко Л. П. Трансформація фольклору в оркестровій творчості Л. М. Колодуба : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Лідія Петрівна Макаренко ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського. К., 2012. 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2969
dc.description Work is dedicated to studying of basic signs of folklore transformation in the Ukrainian modern orchestral music by individual L. Kolodub’s composer thought example. The analysis of chamber and orchestral composer’s works from position of folklore interaction with author composer thought is introduced in researching. It is symphonical suite “Hutsul’s pictures”, “Оrchestral piece”, “Triple musics”, cycles “Turivski songs” and “Seven ukranian national songs”, cycle of five suites - “Ukrainian dances”. Also typical stylistic signs author methods of folklore reinterpretation in composer symphony are showed. There are Symphonies No 1, No 2 “Shevchenko characters”, No 3 “In style of Ukrainian baroque”, No 5 “Pro memoria”, No 8 “Prylutska” and No 10 “After the sketches of young arts”. The basic principles of folklore transformation in L. Kolodub orchestral creation arediscovered. National melos has been using not only in the quality of its processing or quoting in the way of expressing means adornment of orchestral writing but artistic-characteristical transformation accompanies the recreation of internal semantic signs of national music thanks to traditional and modern signs using by facilities of composer technique. uk_UA
dc.description.abstract Робота присвячена вивченню засадничих ознак трансформації фольклору в сучасній українській оркестровій музиці на прикладі індивідуального композиторського мислення Л. Колодуба. У дослідженні проаналізовано камерні й оркестрові твори композитора з позиції взаємодії фольклору й авторського композиторського мислення. Це зокрема, симфонічна сюїта “Гуцульські картинки”, оркестрова п’єса “Троїсті музики”, цикли “Турівські пісні” та “Сім українських народних пісень”, цикл із п’яти сюїт - “Українські танці”. Також виявлено характерні стильові ознаки та авторські методи переосмислення фольклору в симфоніях композитора. Серед них - Симфонія No 1 “Академічна”, No 2 “Шевченківські образи”, No 3 “В стилі українського бароко”, No 5 “Pro memoria”, No 8 “Прилуцька” та No 10 “За ескізами юних літ”. У дисертації висвітлено основні засади фольклорної трансформації в оркестровій творчості Л. Колодуба використання народного мелосу не лише в якості його обробки чи цитування, шляхом оздоблення виразовими засобами оркестрового письма, ай художньо-образної трансформації, що супроводжується відтворенням внутрішніх семантичних ознак народної музики завдяки використанню традиційних і сучасних прийомів композиторської техніки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України uk_UA
dc.subject фольклор uk_UA
dc.subject оркестрова творчість uk_UA
dc.subject Колодуб Лев Миколайович uk_UA
dc.subject українська оркестрова музика uk_UA
dc.subject оркестрова музика uk_UA
dc.subject композиторське мислення uk_UA
dc.subject фольклорна трансформація uk_UA
dc.subject авторський стиль uk_UA
dc.subject композиторська творчість uk_UA
dc.subject оркестрові твори uk_UA
dc.subject композитор uk_UA
dc.subject неофольклоризм uk_UA
dc.subject індивідуальний стиль uk_UA
dc.subject українська музика uk_UA
dc.title ТРАНСФОРМАЦІЯ ФОЛЬКЛОРУ В ОРКЕСТРОВІЙ ТВОРЧОСТІ Л. М. КОЛОДУБА uk_UA
dc.title.alternative The folklore transformation in L. Kolodub’s orchestral creation uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу