Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МУЗИЧНИХ ТРАДИЦІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРЕДМЕТІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартинюк, Мілада Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-05-24T11:50:00Z
dc.date.available 2021-05-24T11:50:00Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Мартинюк М. В. Методика використання національних музичних традицій у процесі навчання предметів художньо-естетичного циклу : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.02 "Теорія та методика музичного навчання" / Мілада Вікторівна Мартинюк ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. К., 2011. 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2981
dc.description The dissertation is devoted to methodical maintenance of use of national musical traditions during training subjects of an art - aesthetic cycle. On the basis of psychological, pedagogical, musicologists sources of practical experience to formulate the concept "national musical traditions". The content and components of training adolescent subjects of artistic and aesthetic cycle using national musical traditions, and found that the effectiveness and quality of training objects of art and aesthetic cycle is directly dependent on the formation of artistic and aesthetic competence adolescents. The criteria and performance levels of artistic and aesthetic competence adolescents. Developed and tested for every stage of the use of national musical traditions in the teaching of artistic and aesthetic cycle. The obtained results prove the effectiveness of the proposed research methodology and its importance for the further improvement of the theory and practice of art education. uk_UA
dc.description.abstract Дисертацію присвячено методичному забезпеченню використання національних музичних традицій в процесі навчання підлітків предметам художньо-естетичного циклу. На основі психолого-педагогічних, музикознавчих джерел, практичного досвіду сформульовано поняття “національні музичні традиції"; розглянуто зміст та складові компоненти процесу навчання підлітків предметам художньо-естетичного циклу з використанням національних музичних традицій з ’ясовано, що ефективність і якість процесу навчання предметів художньо-естетичного циклу перебуває у прямій залежності від сформованості художньо-естетичної компетентності підлітків. Визначено критерії та показники рівнів сформованості художньо-естетичної компетентності підлітків. Розроблено та апробовано поетапну методику використання національних музичних традицій у процесі навчання предметів художньо-естетичного циклу. Здобуті результати дослідження доводять ефективність запропонованої методики та її значущість для подальшого вдосконалення теорії і практики мистецької освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject методика використання uk_UA
dc.subject національні музичні традиції uk_UA
dc.subject процес навчання uk_UA
dc.subject предмети художньо-естетичного циклу uk_UA
dc.subject художньо-естетичний цикл uk_UA
dc.subject художньо-естетична компетентність uk_UA
dc.subject підлітки uk_UA
dc.subject мистецька освіта uk_UA
dc.subject національні традиції uk_UA
dc.subject музичне мистецтво uk_UA
dc.subject художньо-естетичне навчання uk_UA
dc.subject поетапна методика uk_UA
dc.title МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МУЗИЧНИХ ТРАДИЦІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРЕДМЕТІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ uk_UA
dc.title.alternative Methods of use of national musical traditions during training subjects artly-aesthetic a cycle uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу