Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Михайленко, Микола Петрович | |
dc.date.accessioned | 2021-06-02T12:31:08Z | |
dc.date.available | 2021-06-02T12:31:08Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Михайленко М. П. Теоретичні основи формування виконавської майстерності гітариста : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Микола Петрович Михайленко ; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. К., 2011. 18 c. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3001 | |
dc.description | The present dissertation is deducted to study and solution of problems and questions of modern art of classic guitar, - their analysis and cause-and-effect relation, their ways of solving and perspectives. Their sphere covers cardinal questions of artistic techniques of a guitarist, such as orientation, coordination, synchronism of moves, which are the main factors for a freedom of performing apparatus and their psychophysiological aspects; questions of position and freedom, general characteristics of acoustic and motor actions and their psychophysiological presuppositions - performing tone, technical dominant. Considerable attention is deducted to specific performing aspects of nature of guitar sound, its timbre and dynamic components, fingering and stroke method, which is based on more concrete and realizing it aspects - techniques of right and left hands; questions of its automation, positional play, vibration, acoustic and motor memory on the basis of anticipatory acoustic imagination, which form skills of psychotechnics. Questions of specifics of performing hearing of a guitarist are enlightened on the basis of deep musical and theoretic and special performing analysis of work under polyphony of I. S. Bach, which occupies a considerable place in concert and pedagogic repertoire. | uk_UA |
dc.description.abstract | Тематика дисертації спрямована на вивчення та вирішення питань сучасного мистецтва класичної гітари; аналізуються його проблеми та перспективи їх вирішення. Коло проблем включає кардинальні питання художньої техніки гітариста - орієнтація, координація, синхронність рухів як фактор свободи виконавського апарату - та її психофізіологічні передумови - загальна характеристика психо-моторних дій, виконавський тонус, технічна домінанта, що становить психологічний аспект виконавської техніки. Значну увагу приділено специфічно-виконавським аспектам - органіці та естетиці гітарного звука, його тембро-динамічним складовим, штриховій техніці та аплікатурі; більш вузьким реалізуючим специфічним факторам - техніці правої та лівої рук, питанням їх автоматизації, позиційній грі та вібрації, слухо-моторній пам’яті на грунті контрольованих попереджуючих слухових уявлень, що формують навички психотехніки. Питання специфіки виконавського слуху гітариста висвітлюються на основі поглибленого музично-теоретичного та специфічно-виконавського аналізу роботи над поліфонією І. С. Баха, що посіла значне місце в концертно-педагогічному репертуарі гітаристів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національна музична академія України ім. П. І.Чайковського | uk_UA |
dc.subject | теоретичні основи | uk_UA |
dc.subject | виконавська майстерність | uk_UA |
dc.subject | гітарист | uk_UA |
dc.subject | сучасне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | гітара | uk_UA |
dc.subject | вітчизняне гітарне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | світове гітарне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | гітарне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | репертуар | uk_UA |
dc.subject | колористика | uk_UA |
dc.subject | динаміка звука | uk_UA |
dc.subject | аплікатура | uk_UA |
dc.subject | штрихи | uk_UA |
dc.subject | інструментальна специфіка | uk_UA |
dc.subject | інтерпретація | uk_UA |
dc.subject | координація | uk_UA |
dc.subject | художня техніка | uk_UA |
dc.subject | автоматизація | uk_UA |
dc.subject | поліфонія | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ГІТАРИСТА | uk_UA |
dc.title.alternative | Methodology of formation of performing skills of a guitarist | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |