Abstract:
The article defines the regularities of the choice of verbs and
their grammatical forms as peculiar linguistic signals-tools that
advertisers use to exert predictive influence on the recipient.
In the course of the research the following methods were
applied: the method of analysis and synthesis - at the stage of
dividing the texts of social advertising into separate morphological
units and grouping them according to certain characteristics;
method of quantitative analysis - to determine the frequency of use
of verbs and their grammatical forms in Ukrainian socio advertising text; function method - to find out the pragmatic role of
verbs in social media advertising communication.
Description:
У статті визначено закономірності вибору дієслів і їх граматичних форм як своєрідних мовних сигналів-інструментів, які рекламісти застосовують, щоб здійснювати прогнозований вплив на реципієнта. У процесі дослідження застосовано такі методи: метод аналізу та синтезу – на етапі членування текстів соціальної реклами на окремі морфологічні одиниці та групування їх за певними ознаками; метод квантитативного аналізу – задля визначення частотності використання дієслів і їх граматичних форм в українському соціорекламному тексті; функційний метод – при з’ясуванні прагматичної ролі дієслів у рекламній комунікації соціального спрямування. Зроблено висновки, що в текстах соціальної реклами дієслово поряд з іменником посідає центральну позицію.