dc.contributor.author |
Бугайова, Оксана Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-14T12:09:35Z |
|
dc.date.available |
2021-07-14T12:09:35Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Бугайова О. І. Специфіка вживання дієслівних форм у текстах соціальної реклами // Соціум. Документ. Комунікація: філологічні науки. 2019. Вип. 7. С. 93-107. |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3098 |
|
dc.description |
У статті визначено закономірності вибору дієслів і їх граматичних форм як своєрідних мовних сигналів-інструментів, які рекламісти застосовують, щоб здійснювати прогнозований вплив на реципієнта. У процесі дослідження застосовано такі методи: метод аналізу та синтезу – на етапі членування текстів соціальної реклами на окремі морфологічні одиниці та групування їх за певними ознаками; метод квантитативного аналізу – задля визначення частотності використання дієслів і їх граматичних форм в українському соціорекламному тексті; функційний метод – при з’ясуванні прагматичної ролі дієслів у рекламній комунікації соціального спрямування. Зроблено висновки, що в текстах соціальної реклами дієслово поряд з іменником посідає центральну позицію. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article defines the regularities of the choice of verbs and
their grammatical forms as peculiar linguistic signals-tools that
advertisers use to exert predictive influence on the recipient.
In the course of the research the following methods were
applied: the method of analysis and synthesis - at the stage of
dividing the texts of social advertising into separate morphological
units and grouping them according to certain characteristics;
method of quantitative analysis - to determine the frequency of use
of verbs and their grammatical forms in Ukrainian socio advertising text; function method - to find out the pragmatic role of
verbs in social media advertising communication. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди |
uk_UA |
dc.subject |
тексти соціальної реклами |
uk_UA |
dc.subject |
дієслово як одна з центральних частин мови соціорекламної комунікації |
|
dc.subject |
дієслівні форми |
|
dc.title |
Специфіка вживання дієслівних форм у соціальній рекламі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
SPECIFICATION OF VERB FORMS’ USAGE IN THE SOCIALADVERTISING TEXTS |
|
dc.type |
Article |
uk_UA |