Короткий опис(реферат):
Метою роботи є дослідження заходів забезпечення музичного виховання здобувачів початкової мистецької освіти. Методологія дослідження полягає в застосуванні музикознавчого, системно-структурного, логіко-аналітичного методів, що дозволяють виокремити систему заходів забезпечення музичного виховання здобувачів початкової мистецької освіти та надати їм характеристику. Наукова новизна роботи полягає у висвітленні на підставі системного підходу низки заходів забезпечення музичного виховання учнів мистецьких шкіл на початковому етапі навчання, що є необхідною умовою подальшого зростання духовності та професійно-технологічної майстерності виконавця. Висновки. Музичне виховання здобувачів початкової мистецької освіти можливе за умови комплексного виконання низки заходів: контролювання активності слухового сприйняття; розвиток музичних даних учнів (слух, пам‘ять, ритм, відчуття форми, фразування); виразний спів мелодії досліджуваних творів; поєднання показу за інструментом зі словесними вказівками; вивчення творів сучасних українських композиторів.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to study measures of ensuring musical training of applicants for primary art education. The methodology of the research consists of using musicological, system-structural, logic-analytical methods which allow us to highlight a system of measures for the musical training of the primary art education seeker and to give them a characteristic. The scientific novelty is to highlight, on the basis of a systematic approach, a number of measures of ensuring musical training of applicants for primary art education, which is a prerequisite for the further growth of spirituality and professional and technological mastery of the musical performer. Conclusions. The musical education of applicants for primary art education is possible under the condition of the complex implementation of a set of measures: control of listening activity; development of students' musical ability (hearing, memory, rhythm, a feeling of form, phrasing); expressive singing of the melody of the studied works; a combination of a showing behind a piano with verbal directions; study of works of modern Ukrainian composers.