Короткий опис(реферат):
Мета статті – комплексний аналіз головних особливостей та чинників креативного компонента як невід‘ємної складової фахової підготовки майбутніх режисерів естради. Окреслити роль професійної креативної освіти у формуванні творчої особистості бакалаврів-режисерів естради, як майбутніх фахівців сучасної української івент-індустрії. Методологія дослідження полягає у застосуванні аналітичного, мистецтвознавчого, порівняльного й системного методів дослідження головних особливостей та чинників креативного компонента у підготовці майбутніх режисерів естради. Для досягнення визначеної мети і розв‘язання поставлених завдань використано аналіз науково-методичних джерел, узагальнення науково-педагогічного досвіду з питань професійної підготовки майбутніх режисерів естради. Наукова новизна дослідження виявляється в тому, що воно є першою спробою системного аналізу креативного компонента як невід‘ємної складової підготовки майбутніх режисерів естради на основі багатолітнього творчого досвіду автора, як артиста і режисера. Висновки. Розглянуто головні особливості та чинники формування креативної компетентності фахової підготовки студентів за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, за спеціалізацією «Режисура естради та масових свят» спеціальності 026 «Сценічне мистецтво», для яких творчі здібності є важливою професійною якістю та невід‘ємною складовою фахової компетентності. Встановлено, що формування креативного творчого мислення стимулює мотиваційний компонент, який розвиває пошукову самостійність і здатність долати труднощі, сприяє прагненню до досягнення кінцевого результату. Зазначено, що неприпустимими є уніфікація студентів, стирання творчих особливостей особистості. Обґрунтовано, що домінуючою особливістю креaтивного компонента в підготовці майбутнього режисера естради є високий рiвень творчого саморозвитку особистості, що є істотним резервом її самоактуалізації до професійної діяльності.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is a comprehensive analysis of the main features and factors of the creative component as an integral part of the professional training of future stage directors. To highlight the role of professional creative education in the formation of a creative personality of the Film Director Bachelors as the future specialists of the contemporary Ukrainian event industry. The methodology of the research is to apply analytical, art-study, comparative, and systematic methods of studying the main features and factors of the creative component in the training of future filmmakers. To achieve a certain goal and to solve the tasks, the analysis of scientific and methodological sources, the generalization of scientific and pedagogical experience on the issues of professional training of future stage directors is used. The scientific novelty of the study is that it is the first attempt of systematic analysis of the creative component as an integral part of the training of future stage directors based on the author's many years of creative experience as an artist and director. Conclusions. The main features and factors of the formation of the creative competence of students' professional training in the first (bachelor) level of higher education, specialization "The Director of the Stage and Mass Festivals" of the specialty 026 "Stage Art" are reviewed; the creative abilities for the students are important professional quality and an integral part of the professional competence. It has been established that the formation of creative thinking stimulates the motivational component, which develops search independence and the ability to overcome difficulties, promotes the pursuit of the final result. It is noted that the unification of students, effacement of creative personality peculiarities is unacceptable. It is substantiated that the dominant feature of the creative component in the preparation of the future stage director is the high level of creative self-development of the personality, which is an essential reserve of its self-actualization to professional activity