Abstract:
Дисертація присвячена вивченню стильових напрямків та засобів формування візуально-образної мови мультимедійних презентацій. У роботі представлено огляд науково-теоретичного матеріалу фундаментальних досліджень в галузі мультимедіа, проведено аналіз наукової термінології та структури мультимедійних дизайн-об’єктів. Виявлено стильові напрямки формування візуально образної мови мультимедійних презентацій. Структура побудови візуально-образної мови презентацій має діхотомійний характер, тобто базується на двох групах стильових ознак. Одна з цих груп позиціонуються в утилітарно-практичній складовій дизайну, інша - в художній. В дослідженні проведено аналіз найбільш характерних статичних і динамічних засобів побудови графічної мови презентацій. Розглянуто основні види композиції, що підсилюють просторові властивості екранних інтерфейсів. Проаналізовано особливості побудови експериментальних анімацій, які можуть бути основою анімованих елементів в мультимедійних презентаціях. У роботі запропоновано пілотну модель формування візуально-образної мови мультимедійних презентацій, що може слугувати базою для оптимізації іх розробки. У дизайні ряду мультимедійних презентацій виявлено найбільш типові риси, що відбивають традиційні національні моделі дизайну. Дослідження показало, що застосування найбільш повного спектру композиційно-пластичних і технологічних засобів в презентаційному поданні брендів формує комплекс дизайнерських підходів для оптимізації візуального контакту зі споживачем.
Description:
The thesis is dedicated to learning of styles and facilities of forming a visual-figurative language for multimedia presentations. The paper presents an overview of the scientific and theoretical material of basic researches in the field of multimedia, an analysis of scientific terminology and structure of multimedia design projects.
The tendencies of visual-figurative language for multimedia presentations which possess a certain combinations of style features revealed. Structure of constructing a visual-figurative language of multimedia presentations has dihotomiyny nature, based on two groups of stylistic traits. One group of these areas positioned in the practical component design, the other - in the art. The study analyzed the most characteristic of static and dynamic facilities of the graphic language of modern interface presentations. The main types of compositions, that reinforcing of space properties of screen interfaces considered. Also features the construction of experimental animation, which can be the basis of animated elements in multimedia presentations analized.
In the research proposed a pilot model of the process of forming a visual-figurative language for multimedia presentations, which can serve as a basis for optimizing the designing of interactive multimedia presentation resources.
In the design of multimedia presentations explored the most common
recognizable features that reflect the traditional national models of design. The study showed that the use of the most complete range of composition-plastic and technological facilities in the presentation of the brand creates a set of design approaches for optimization of visual contact with the consumer.