Abstract:
У дисертації розглядається розвиток та діяльність підприємств телебачення і радіомовлення. Особлива увага приділена національним телевізійній і радіокомпаніям, державним обласним та регіональним телерадіокомпаніям, як найоперативнішим та найдоступнішим засобам донесення соціально значущих повідомлень. Визначені специфічні завдання державного телебачення і радіомовлення
Обґрунтовано необхідність випереджальних темпів розвитку державного телебачення та радіомовлення в порівнянні з комерційними мовниками.
Досліджено вплив державного регулювання створення та функціонування підприємств телерадіомовлення.
Визначені теоретичні та методологічні основи оцінки соціальної та економічної ефективності діяльності телерадіомовних підприємств.
Досліджено та узагальнено досвіт розвитку телерадіомовних підприємств, особливо суспільно спрямованих, в країнах Європи.
Проведена комплексна оцінка інформаційних послуг українських телерадіокомпаній, проаналізовано розвиток матеріально-технічної бази державних телерадіоорганізацій, їх фінансового та кадрового забезпечення.
Розкриті основні положення стратегії розвитку телерадіомовної галузі. Виявлені шляхи удосконалення системи телерадіомовлення для найбільш повного задоволення інформаційних потреб громадян. Запропонована модель організаційно-управлінського впорядкування телерадіомовних підприємств.
Description:
In the dissertation development and activity of the enterprises of TV and broadcasting is considered. The especial attention is given national television and radio companies, to the state regional both regional television and broadcasting organisations. Specific tasks of the state television and broadcasting organisations are defined.
Necessity of paramount rates of development of the state TV and broadcasting, in comparison with the commercial enterprises is proved.
Theoretical and methodological bases of an estimation social and economic efficiency of activity of the telebroadcasting enterprises are defined.
Experience of development of the enterprises of TV and broadcasting in the countries of Europe is investigated and generalised.
The complex estimation of information services and products of the Ukrainian broadcasting companies of different patterns of ownership is spent.
Substantive provisions of existing strategy of development of branch of TV and broadcasting are opened. Ways of improvement of system of tele-radio broadcasting for fuller satisfaction of information requirements of citizens in a qualitative and objective information product are revealed. The organizational-administrative model of interaction of the enterprises of TV and broadcasting is offered.