Abstract:
У дисертації розроблено теоретичні засади комунікаційної єдності колективу як необхідної умови інноваційного розвитку бібліотечних установ та елементу кадрового менеджменту в бібліотеках. Досліджено умови комунікаційного середовища бібліотек, де мають створюватися сприятливі обставини для результативної праці персоналу бібліотеки, а також якісного управління їхньою діяльністю. Висвітлено особливості міжособистісної взаємодії, встановлено фактори впливу на якість міжособистісної взаємодії. Доведено, що комунікаційна єдність є результатом спільних уявлень співробітників бібліотеки про мету, зміст, характер, засоби здійснення загальної діяльності, а також використання завдань на різних ланках бібліотечної організації. Сформульовано види і властивості комунікації, а на основі опитування створено комунікограми, за допомогою яких можна виявляти типові ситуації у бібліотечних комунікаціях.
Description:
The dissertation substanttiates the introducing of the certain changes connected with revision of the near past orientations of the libraries and forward them to the innovation development. In particularly, the investigation has been conducted as to the demands to the modern specialists working under circumstances of the professional surroundings as concerned their activity at the library. There should be created favourable conditions in order the work of the library stuff will be effective and managment of their work will be of high quality. The forms and characteristics of the communication have been fomulated and the comucniogramms are formed as the result of the questening with the help of which the typical situations at the library communications can be revealed. It is proved that innovation climate can be considered as the important factor of the library innovation development being the main factor of the creative potential disclosure.