dc.contributor.author |
Пучко-Колесник, Юлія Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-09T12:51:09Z |
|
dc.date.available |
2021-09-09T12:51:09Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Пучко-Колесник Ю. В. Діяльність диригента-хормейстера як соціокультурний феномен : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 26.00.01 "Теорія та історія культури" / Юлія Віталіївна Пучко-Колесник ; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. К., 2009. 18 c. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3350 |
|
dc.description |
The dissertation deals with research of artistic-interpretation essence of choir conductor and its social-cultural functions.
The synthesis of cultural, musical-esthetical and social-psychological aspects of studying nature, essence and specification of conductor-choral fulfilmently art are peculiarity of the thesis. The modern position of science and practice of conductor-choir fulfilmently art were analysed. The peculiarities of function choral orthodox traditions in social and cultural life of Ukraine were introduced and theoretically determined. The link of modern choir-master activity and analyses of spiritual musical compositions of G. Gavrilets were proved. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дисертація присвячена дослідженню художньо-інтерпретаційної сутності мистецтва хорового диригування та соціокультурних функцій його існування. Особливістю представленої роботи є синтез культурологічного, музично-естетичного та соціально-психологічного ракурсів вивчення природи, сутності і специфіки диригентсько-хорового виконавського мистецтва завдяки створенню ґрунтовного культурологічного аспекту розгляду даної проблематики.
У дослідженні здійснено аналіз сучасного стану науки і практики диригентсько-хорового виконавського мистецтва, що стосується ефективності його соціально-художнього функціонування у культурі суспільства, а також проаналізовано особливості функціонування хорової музики православної традиції у сучасному соціокультурному просторі України. На прикладі хорознавчого аналізу духовно-музичних композицій Г. Гаврилець доведено їх тісний зв’язок з сучасною хормейстерською творчою діяльністю. Така координація є безумовно фактором сучасної української художньої музичної культури. При цьому наголос зроблено на шляхах провадження моральних ідеалів Православ’я та національних цінностей у творчості сучасного диригента-хормейстера. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Національна музична академія України імені П. І. Чайковського |
uk_UA |
dc.subject |
диригент-хормейстер |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурний феномен |
uk_UA |
dc.subject |
мистецтво хорового диригування |
uk_UA |
dc.subject |
хорове диригування |
uk_UA |
dc.subject |
диригентсько-хорове виконавське мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
хорова музика |
uk_UA |
dc.subject |
хормейстерська творча діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
українська художня музична культура |
uk_UA |
dc.subject |
художня музична культура |
uk_UA |
dc.subject |
музична культура |
uk_UA |
dc.subject |
хорова культура |
uk_UA |
dc.subject |
мануальне мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
художня техніка |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурна система |
uk_UA |
dc.title |
ДІЯЛЬНІСТЬ ДИРИГЕНТА-ХОРМЕЙСТЕРА ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Activity of a choir-master as a social-cultural phenomena |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |