dc.contributor.author |
Косінова, Олена Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-16T10:38:22Z |
|
dc.date.available |
2021-12-16T10:38:22Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Косінова О. М. Історичні аспекти монологічного сценічного мовлення [Текст] // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. №2. С. 304-310. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3596 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to explore the historical aspects of monologue stage speech as the most difficult type of psychophysical action of the actor. The research methodology involves the use of an integrated approach with the use of analytical, systematic methods, comparative, which allows to distinguish the features of monologue stage speech in the work of the actor. The scientific novelty of the work is to deepen the study of individual acting in the context of the development of monologue speech and analysis of historical aspects of its formation and development in acting. Conclusions. It is emphasized that the masterful performance of monologues from a classical or modern play is a manifestation of the professional creative growth of the actor. Historical digression and research of methods of work on the monologue is an extremely important and useful source of obtaining the right techniques, principles, skills, a way to acquire professional knowledge of monologue stage speech. Text notes of extended monologue speech (if such are sometimes permissible) should be made carefully, carefully, together with the director-producer. It is noted that to master verbal action, its expressive possibilities is the main task, which is always faced by actors and directors of professional and amateur theaters. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета статті - дослідити історичні аспекти монологічного сценічного мовлення як найважчого виду психофізичної дії актора. Методологія дослідження передбачає використання комплексного підходу із застосуванням аналітичного, системного методів, компаративного, що дозволяє виокремити особливості монологічного сценічного мовлення в роботі актора. Наукова новизна роботи полягає у поглибленні вивчення індивідуальної акторської роботи в контексті розвитку монологічного мовлення та аналіз історичних аспектів його становлення і розвитку в акторській майстерності. Висновки. Підкреслено, що майстерне виконання монологів з класичної чи сучасної п’єси - вияв професіонального творчого зростання актора. Історичний екскурс і дослідження методики роботи над монологом є вкрай важливим та корисним джерелом отримання правильних прийомів, принципів, навичок, шлях набуття професіональних знань монологічного сценічного мовлення. Текстові купюри розширеного монологічного мовлення (якщо такі інколи допустимі) слід робити виважено, обережно, спільно з режисером-постановником. Зазначено, що досконало володіти словесною дією, її виражальними можливостями - головне завдання, яке завжди стоїть перед акторами і режисерами професійного й аматорського театрів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
монологічне сценічне мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
сценічне мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
актор |
uk_UA |
dc.subject |
мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуальна акторська робота |
uk_UA |
dc.subject |
монологічне мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
акторська майстерність |
uk_UA |
dc.subject |
виконання монологів |
uk_UA |
dc.subject |
п’єса |
uk_UA |
dc.subject |
монолог |
uk_UA |
dc.subject |
режисер-постановник |
uk_UA |
dc.subject |
театр |
uk_UA |
dc.subject |
режисер |
uk_UA |
dc.subject |
внутрішнє перевтілення |
uk_UA |
dc.subject |
психофізична дія актора |
uk_UA |
dc.subject |
історія театру |
uk_UA |
dc.subject |
монологічна мова |
uk_UA |
dc.subject |
античний театр |
uk_UA |
dc.subject |
словесна дія |
uk_UA |
dc.subject |
надзавдання актора |
uk_UA |
dc.subject |
кульмінація твору |
uk_UA |
dc.subject |
сюжетна лінія |
uk_UA |
dc.subject |
подієвий ряд |
uk_UA |
dc.subject |
акторська робота |
uk_UA |
dc.title |
ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ МОНОЛОГІЧНОГО СЦЕНІЧНОГО МОВЛЕННЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Historical aspects of monologue stage speech |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |