Короткий опис(реферат):
Мета роботи. Дослідження та аналіз алгоритмів маркетингових технологій за допомогою маркетингових досліджень та просування творів мистецтва на арт-ринку в маркетингу образотворчого мистецтва. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, емпіричного та теоретичного методів. Такий
методологічний підхід дозволяє проаналізувати процеси сегментування ринку образотворчого мистецтва з подальшим використанням результатів досліджень у маркетингових процесах просування творів мистецтва від митця до споживача. Наукова новизна полягає у розширенні уявлень про дослідження маркетингових
процесів на ринку мистецтв. У статті встановлено, що в другій половині ХХ ст. - на початку ХХІ ст. на арт-ринку дуже активно та ефективно використовувались та використовуються маркетингові моделі та технології, але професійна наукова діяльність, наукові дослідження у сфері маркетингу арт-ринку проводились та
проводяться недостатньою мірою, а тому можна констатувати, що мистецька творчість є сферою прискіпливої уваги великого, малого та середнього бізнесу, який, у свою чергу, створив арт-ринок, але досі не залучив в цю сферу спеціалістів у галузі соціологічних, економічних, маркетингових наук. Наукова, дослідницька робота
щодо позиціонування художніх творів має на меті визначення основних ринкових якостей творів мистецтва, їхньої впізнаваності для подальшого просування творів на ринках з використанням реклами та інших маркетингових механізмів. Висновки. Проведений у статті аналіз проблем використання традиційних маркетингових технологій у маркетингу мистецтва дає підстави констатувати, що такі технології на арт-ринку використовуються, але вони суттєво відрізняються від інших ринкових сфер. Крім того, слід віддати належне ефективності маркетингових технологій на арт-ринку. Зауважимо, що така традиційна маркетингова технологія, як маркетингові дослідження, недостатньою мірою використовується в маркетингу образотворчого мистецтва. Особливої уваги в маркетингу мистецтва заслуговує технологія позиціонування художніх творів та митців. Саме позиціонування творів мистецтва в процесі реалізації маркетингового підходу дозволяє здійснювати на ринку такі стратегії задоволення попиту на твори мистецтва, як: негативний попит, відсутність попиту, латентний попит, попит, що зменшується, нерегулярний попит, повний попит, надмірний попит, небажаний попит.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article. Research and analysis of marketing technology algorithms by means of market segmentation in fine arts marketing. The methodology of the study is to apply comparative, empirical, and theoretical methods. This methodological approach allows us to analyze the processes of segmentation of the fine arts market with the subsequent use of research results in the marketing processes of promoting works of art from artist to consumer. The scientific novelty consists in expanding the notions about the research of marketing processes in the art market. The article establishes that in the second half of the XX century - at the beginning of the XXI century in the art market very actively and effectively were used and are used marketing models and technologies. But professional scientific activity, scientific researches in the field of art market marketing have been conducted and are conducted insufficiently. Therefore, it can be stated that artistic creativity is the area of meticulous attention of large, small, and medium-sized
businesses, which, in turn, created the art market, but still has not attracted specialists in this field of sociological, economic, marketing sciences. Scientific, research work on the positioning of works of art aims to determine the main market qualities of works of art, their recognizability for further promotion of works in the markets using advertising
and other marketing mechanisms. The main purpose of the article: analysis of the specifics of the realization of classical marketing technologies (marketing researches, positioning of works of fine art) in the marketing of fine arts. Conclusions. The analysis of the problems of using traditional marketing technologies in art marketing carried out in
the article gives grounds to state that such technologies are used in the art market, but they differ significantly from other market areas. Besides, due regard should be paid to the effectiveness of marketing technologies in the art market. Note that such traditional marketing technology as marketing researches is insufficiently used in the marketing of fine arts. Technology deserves special attention in art marketing. The technology of positioning works of art and artists deserves special attention in art marketing. The positioning of works of art in the implementation of the marketing approach allows the market to implement such strategies to meet the demand for works of art as: negative demand, lack of demand, latent demand, declining demand, irregular demand, full demand, excessive demand, unwanted demand.