Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | ТИМОЩУК, ОЛЕКСАНДРА ЄВГЕНІЇВНА | |
dc.date.accessioned | 2022-01-11T15:01:21Z | |
dc.date.available | 2022-01-11T15:01:21Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Тимощук О. Є. Фортепіанні цикли для дітей у творчості українських композиторів: образно-художній аспект : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец.17.00.03 "Музичне мистецтво" / Олександра Євгеніївна Тимощук ; Одес. держ. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. О., 2011. 16 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3687 | |
dc.description | The thesis is dedicated to the research of the peculiarities and original features of piano cycles for children, created by Ukrainian composers. Practically this thesis is the first attempt in Ukrainian musicology to present a scientific interpretation of Ukrainian composers’ piano pieces for young performers in the context of development of piano repertoire for children. In the research the comparative analysis of the classical piano albums for children by R. Schumann and his followers with similar opuses of Ukrainian composers was made, and due to this the trends of inheritance and relation to the analogous compositions by Western Europe and Russian composers have been revealed. Also the opinion that there exists a national genre type of piano album for children is justified in this thesis. This research will contribute to the further development and improvement of piano repertoire for children and its perception as original and unique, integral genre phenomenon with its own spectrum of means of expression. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена вивченню особливостей та самобутніх рис фортепіанних циклів для дитячого виконання композиторів-“пасіонаріїв” українського музичного мистецтва. Фактично, дане дослідження є першою у вітчизняному музикознавстві спробою наукового осмислення фортепіанних творів українських композиторів для юних виконавців у контексті розвитку виконавського репертуару. У дисертації зроблено порівняльний аналіз класичних фортепіанних альбомів Р. Шумана та його послідовників із подібними опусами українських авторів, завдяки чому виявлено тенденції спадковості та зв’язок з аналогічними творами західноєвропейських та російських композиторів. Також обґрунтовується думка про існування національного жанрового типу фортепіанного дитячого альбому. Дослідження сприятиме подальшому розвитку та вдосконаленню фортепіанного репертуару для дітей та переосмисленню його як самобутнього й унікального, цілісного жанрового явища зі своїм спектром засобів виразності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової, Київський Національний університет культури і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | фортепіанні цикли для дітей | uk_UA |
dc.subject | фортепіанні цикли | uk_UA |
dc.subject | творчість українських композиторів | uk_UA |
dc.subject | українські композитори | uk_UA |
dc.subject | образно-художній аспект. | uk_UA |
dc.subject | фортепіанні цикли для дитячого виконання | uk_UA |
dc.subject | дитяче виконання | uk_UA |
dc.subject | композитори-“пасіонарії" | uk_UA |
dc.subject | українське музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | музикознавство | uk_UA |
dc.subject | фортепіанні твори українських композиторів | uk_UA |
dc.subject | виконавський репертуар | uk_UA |
dc.subject | класичні фортепіанні альбоми Р. Шумана | uk_UA |
dc.subject | західноєвропейські композитори | uk_UA |
dc.subject | російські композитори | uk_UA |
dc.subject | фортепіанний дитячий альбом | uk_UA |
dc.subject | дитячий альбом | uk_UA |
dc.subject | фортепіанний репертуар для дітей | uk_UA |
dc.subject | інструментальні твори для дітей | uk_UA |
dc.subject | музична культура | uk_UA |
dc.subject | національне музикознавство | uk_UA |
dc.subject | фортепіанна музика для дитячого виконання | uk_UA |
dc.subject | фортепіанна музика | uk_UA |
dc.subject | музикант | uk_UA |
dc.subject | музична мова | uk_UA |
dc.subject | дитячи музичні заклади | uk_UA |
dc.subject | фортепіанна література для дітей | uk_UA |
dc.subject | українська інструментальна музика | uk_UA |
dc.subject | фортепіанний дитячий альбом | uk_UA |
dc.subject | виконавське мистецтво | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | навчальна фортепіанна література | uk_UA |
dc.subject | фортепіанна література | uk_UA |
dc.subject | українське музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | репертуар | uk_UA |
dc.subject | пісенні варіації | uk_UA |
dc.subject | європейські піаністичні традицій | uk_UA |
dc.subject | фольклорна творчість | uk_UA |
dc.subject | українські композитори-“пасіонарії" | uk_UA |
dc.subject | фортепіанний репертуар | uk_UA |
dc.subject | тип драматургії | uk_UA |
dc.subject | диференціація за рівнем складності | uk_UA |
dc.title | ФОРТЕПІАННІ ЦИКЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ У ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ: ОБРАЗНО-ХУДОЖНІЙ АСПЕКТ | uk_UA |
dc.title.alternative | Piano cycles for children in Ukrainian composers’ oeuvres: figurative and artistic aspect | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |