dc.contributor.author |
Дячук, Валентина Павлівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-11T15:25:45Z |
|
dc.date.available |
2022-01-11T15:25:45Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Дячук В. П. Іміджологія. Соціокультурний вимір : навч. посіб. Київ : Видавництво Ліра-К, 2017. 308 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-617-7320-83-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3688 |
|
dc.description.abstract |
У навчальному посібнику розкрито комплексне уявлення про науку
іміджологію, що ґрунтується на широкому розумінні базового поняття
імідж, імідж особистості, імідж організації в соціокультурній сфері.
Предметом вивчення іміджології є всі засади та параметри категорій
іміджу: історія та основні етапи розвитку; імідж як базова категорія PR;
типи, комплексний код і функції іміджу; різновиди з огляду на типи носіїв;
особливості побутування іміджу в різних сферах суспільного буття;
специфіка внутрішнього й зовнішнього іміджів; складові іміджу; засоби
формування й канали транслювання, психологічні процеси сприйняття
аудиторією; архетипна основа іміджу.
Навчальний посібник розрахований на студентів вищих навчальних
закладів, магістрантів. Ним можуть користуватися також аспіранти,
наукові працівники, викладачі та фахівці з гуманітарних спеціальностей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Ліра-К |
uk_UA |
dc.subject |
Імідж, соціальний імідж, іміджмейкер, іміджбілдінг, пабліситі, бренд |
uk_UA |
dc.title |
Іміджологія. Соціокультурний вимір |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |