Короткий опис(реферат):
У навчальному посібнику розкрито комплексне уявлення про науку
іміджологію, що ґрунтується на широкому розумінні базового поняття
імідж, імідж особистості, імідж організації в соціокультурній сфері.
Предметом вивчення іміджології є всі засади та параметри категорій
іміджу: історія та основні етапи розвитку; імідж як базова категорія PR;
типи, комплексний код і функції іміджу; різновиди з огляду на типи носіїв;
особливості побутування іміджу в різних сферах суспільного буття;
специфіка внутрішнього й зовнішнього іміджів; складові іміджу; засоби
формування й канали транслювання, психологічні процеси сприйняття
аудиторією; архетипна основа іміджу.
Навчальний посібник розрахований на студентів вищих навчальних
закладів, магістрантів. Ним можуть користуватися також аспіранти,
наукові працівники, викладачі та фахівці з гуманітарних спеціальностей.