Abstract:
Мета роботи. Розкрити та проаналізувати місце цифрових й інтернет-технологій у
межах інформаційного супроводу діяльності політичних партій. Методологія дослідження
ґрунтується на застосуванні загальнонаукових методів (аналізу, синтезу, узагальнення та
логічного методу), системного, структурно-функціонального, соціально-комунікативного
та соціально-інформаційного підходів. Застосування названих методів й підходів дає змогу
визначити місце цифрових й інтернет-технологій в інформаційному супроводі діяльності
політичних партій. Наукова новизна роботи полягає у твердженні, згідно з яким, у найближчій
перспективі акумуляція та розвиток комунікаційного та мережевого потенціалу інтернет-
технологій дозволить розглядати їх як фактор підвищення ефективності роботи політичних
партій як інституту представництва інтересів соціальних груп, потужний інформаційний
ресурс, що активно працює на зміцнення партійних брендів та є реальним засобом реалізації
партійної інформаційної політики. Висновки. Аналіз світових тенденцій дає підстави
стверджувати та прогнозувати, що найближче десятиліття відзначиться подальшим
перенесенням активності українських політичних партій в інтернет, як в періоди електоральної
активності (в ході виборчих кампаній), так і в період між виборами. В умовах політизації
інтернету та інтернетизації й медіатизації політики ідеологи та технологи партій все частіше
звертаються до інструментарію в ході забезпечення власної інформаційної роботи, до складу
якого входять сучасні цифрові та інтернет-технології: офіційні інтернет-сайти та проекти-
супутники, спеціальні електоральні інтернет-проекти, інтернет-телебачення, вебінари,
відеохостинги, електоральний фандайзинг, технології Big Data, інструменти рекрутингу
волонтерів, моніторинг й проектування електоральної динаміки, вірусні та некоректні (або
чорні) політичні інтернет-технології та ін.
Description:
The purpose of the article. To open and to analyze the place of digital and internet technologies
in the frames of informative support of political parties activity. The methodology of the research is
based on using the general scientific methods (analysis, synthesis, generalizing, and a logical method),
systemic, structural-functional, social-communicative, social-informative approaches. Applying these
methods and approaches gives the possibility to define the place of digital and internet technologies
in the informative support of political parties’ activity. The scientific novelty of the research work
is in the statement according to which the nearest perspective of accumulation and development of
communicative and network potential of the internet technologies, allow to consider them as the factors
of increasing the effectiveness of political parties’ activity as the institute of the representation interests
of social groups, as the powerful informative resource which is actively working on the party brand
consolidation and is the real means of party informative policy realization. Conclusions. Analysis
of the world tendencies gives the reason to confirm and predict that the next decade will be under
the sign of the further change of Ukrainian political parties activity into the Internet in the period of
electoral activity (during the election campaign) and also in the inter-election period. In the conditions
of the Internet politicization and the politics internetization and mediatization the party ideologists
and technologists are increasingly turning to tools in the course of providing their own information
work, which includes modern digit and internet technologies: official websites, projects-satellites,
special electoral internet projects, Internet – television, webinars, video hosting, electoral funding,
technologies Big Data, volunteers recruiting tools, monitoring and projecting the electoral dynamics,
viruses and incorrect (black) political internet technologies, etc.