Короткий опис(реферат):
Мета роботи: дослідження процесу становлення музичного телебачення на теренах України в 1990-х – 2000-х роках. Методологія дослідження полягає у застосуванні загальних принципів наукового пізнання, які відповідають сучасному культурологічному дискурсу, що зумовило використання структурно-функціонального, системно-аналітичного, описового та компаративного дослідницьких методів для аналізу складових досліджуваного феномена. Наукова новизна одержаних результатів полягає у виявленні та системному узагальненні форм музичних жанрів українського телебачення, які існували в період з 1990-х по 2000-ні роки. Висновки. У статті доводиться, що дослідження українського музичного телебачення у ХХ столітті, є реально актуальним і вимагає подальшого цілісного соціологічного та культурологічного осмислення й аналізу. Надано класифікацію жанрів українського музичного телебачення минулого століття та висвітлено сутність понять інфотейнмент та інфомершіалс, а також визначено їх вплив на розвиток українського музичного телебачення в 1990-х – 2000-х роках.
Суть розробки, основні результати:
Purpose of the article: research into the process of formation of music television on the territory of Ukraine in the 1990s - 2000s. The methodology consists in the application of general principles of scientific knowledge, which correspond to the modern culturological discourse, which determined using of structural-functional, system-analytical, descriptive and comparative research methods for analyzing the components of the phenomenon under study. The scientific novelty of the research lies in the identification and system generalization of the forms of musical genres of Ukrainian television that existed from the 1990s to the 2000s. Conclusions. The article proves that the research of Ukrainian music television in the twentieth century is really relevant and requires further holistic sociological, cultural understanding and analysis. A classification of the genres of Ukrainian music television of the last century has been presented and the essence of the concepts of infotainment and infomercial has been highlighted as well as their influence on the development of Ukrainian music television in the 1990s and 2000s has been determined.